Când îi dăm bebeluşului fasole?

De la ce vârstă îi putem da bebelușului fasole?

Fasolea este o sursă importantă de carbohidrați, proteine și fibre. De asemenea, conține substanțe nutritive importante, inclusiv fier, calciu, vitamina B și fibre. Cu excepția cazului în care copilul are o alergie la fasole sau leguminoase, toate tipurile de fasole sunt sigure pentru copii începând cu vârsta de 8-9 luni. Fasolea poate fi greu de digerat, așa că păstăile întregi ar trebui introduse mai târziu, undeva pe la 11-12 luni.

Beneficiile fasolei

Sursă importantă de proteine

Fasolea reprezintă una dintre cele mai mari surse de proteine din regnul vegetal. Boabele de fasole, inclusiv fasolea verde, au un conținut bogat de proteine. Deși fasolea proaspătă are un conținut mic de proteine, fasolea uscată are un conținut mult mai ridicat de proteine.

Sursă importantă de vitamina A

Vitamina A este printre cele mai importante vitamine de care are nevoie copilul tău. După cum știm, vitamina A îmbunătățește vederea și este un antioxidant puternic, care stimulează sistemul imunitar, prin consolidarea structurilor mucoase din organism.

Supliment de vitamina C

Vitamina C este o altă vitamină cunoscută pentru îmbunătățirea sistemului imunitar. De asemenea, este utilă pentru prevenirea răcelilor, tusei, astmului etc. Vitamina C acționează și ca un antioxidant și păstrează radicalii liberi la distanță.

Sursă importantă de acid folic

Acidul folic face parte din grupul de vitamine B. Această vitamină ajută la producerea de celule roșii din sânge, care sunt esențiale pentru copil pentru a furniza substanțele nutritive pentru fiecare organism din organism și dezvoltarea rapidă a acestuia. Acidul folic este, de asemenea, util pentru consolidarea celulelor creierului și pentru buna funcționare a creierului.

Ce tip de fasole să alegi?

Fie că alegeți fasole Pinto, fasole neagră, fasole clasică, fasole Northern, fasole albă, fasole Cannellini sau chiar fasole verde (păstăi), organismul copiilor se va bucura de proprietățile nutritive ale acestui aliment.

Din cauza faptului că fasolea poate fi greu digerată de organismul copiilor, introduceți-le în dieta acestora după ce sistemul digestiv a avut ocazia să se dezvolte în mod adecvat, după vârsta de 8 luni. Pentru a ușura digestiei, cel mai bine este să gătiți fasolea bine, permițându-i să se sfărâme ușor. Dacă vreți să gătiți boabe uscate, înmuiați-le 12-24 de ore înainte de preparare. Dacă folosiți fasole din conservă, aveți grijă să o clătiți bine înainte. Fasolea poate fi gătită împreună cu usturoi, reieșind un preparat absolut delicios pentru cei mici, iar aici puteți găsi rețeta: Rețetă de fasole verde cu usturoi.

diversificarea-naturala-cel-mai-bine-pastrat-secret-al-parintilor~8094979

Pentru o diversificare fără stres, îți recomandăm cartea “Diversificarea naturală – Cel mai bine păstrat secret al părinţilor relaxaţi”, de Gill Rapely şi Tracey Murkett, pionierii diversificării naturale. Volumul poate fi achiziţionat din librăria virtuală TOTUL DESPRE MAME, dar şi din reţeaua librăriilor Humanitas.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație