Vineri, 20 aprilie – Multe fructe si legume papam, necesarul de fibre sa-l asiguram!

Pentru a sprijini digestia micutei mele, in primul rand, o alaptez, motiv pentru care din fericire nu ne-am confruntat cu probleme ale sistemului digestiv, constipatie, diaree etc. De asemenea, un rol important il au fibrele, pe care i le asigur, oferindu-i o alimentatie bogata in fructe(mere,prune,caise,pere etc.) si legume ( mai ales de culoare verde: fasole verde, spanac, salata, mazare ), bineinteles, adecvate varstei. Totodata, dimineata ii ofer cereale integrale la micul dejun, paine neagra si integrala.De asemenea, incerc sa-i ofer alimentele de mai sus, cat se poate, in stare cruda, mai ales fructele si unele legume sub forma de salate, deoarece cantitatea de fibre ale acestora scade prin fierbere. In plus, pentru a asigura o buna absorbtie a fibrelor alimentare solubile, ii asigur o cantitate suficienta de lichide prin apa, supa/ciorbe, iar mai rar sucuri naturale. Deoarece fibrele nesolubile sunt greu de digerat, referindu-ma la nuci, alune, morcovi, acestea nu i le pot oferi in stare cruda, pentru a nu se inneca, motiv pentru care le gatesc, morcovii ii rad, nucile le macin. Si sa nu uit, ne place si popcornul.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație