Sfatul psihologului: ce să facă profesorii în primele zile de școală pentru a avea elevi silitori tot anul

 

Din dorinţa de a face cât mai mult, cât mai bine și de a mulțumi, eventual, pe toată lumea, mulţi învăţători şi profesori îşi încep repede activitatea de predare, nu rămână cumva în urmă.
În această grabă, se întâmplă le scape din vedere , pentru a putea primi informaţie de la cineva, copiii au nevoie se simtă CONECTAȚI cu acea persoană.

Asta înseamnă investiţia în perioada de conectare, de creare a legăturii emoţionale dintre profesor şi elevi, construiește practic firul prin care va circula apoi educaţiaFără acest fir, fără această conexiune, eforturile vor fi mari şi adesea zadarnice, iar unii copii ar putea rămâne mai degrabă cu traume din şcoală decât cu o învăţătură temeinică și benefică. Textul continuă mai jos

Adaptarea la creșă/ grădiniță. Sfaturi de la psiholog despre cum să faci adaptarea ușoară

Aşadar, ar fi un câştig imens pe termen lung ca primele zile fie DEDICATE CONSTRUIRII RELAŢIEIcare, fireşte, va fi consolidată pe parcurs – relaţie în care fiecare copil se simtă văzut, valorizat, important şi special. Jocurile, discuţiile libere şi alte activităţi plăcute, însoţite de dorinţa sinceră de a-l cunoaşte pe fiecare copil în parte, vor crea o magie la care te poţi întoarce uşor apoi după momentele provocatoare din timpul anului.

Dragi dascăli, doresc un an plin de clipe de conectare profundă şi hrănitoare, un an cu linişte sufletească şi împlinire, iar copiilor le doresc se simtă liberi fie copii!

Mai multe texte ale psihoterapeutului Vistiana Long găsiți AICI.

 

 

 

Dacă ți s-a părut util acest articol, dă LIKE paginii noastre de Facebook, unde găsești și alte articole cel puțin la fel de interesante.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație