Teme multe sau puține? Ministerul Educației invită părinții, profesorii și elevii la dezbatere online

temele copiilor

Cantitatea de teme pentru acasă este subiect de dispută între cei mici și părinți, școlari și profesori, părinți și părinți, părinți și profesori. Numărul orelor de studiu acasă și cantitatea temelor a împărțit lumea în două.

Fiecare parte are argumentele sale. Fiecare citează surse în favoarea logicii sale. Copiii sunt singurii care nu au nevoie de știință pentru a-și demonstra dorința de a face cât mai puține teme. Ei știu doar că vor mai mult timp de joacă. În sprijinul lor vine și reputatul specialist în domeniul parentingului Alfie Kohn, care a scris chiar o carte în acest sens ”Mitul temei pentru acasă”.

În această horă a intrat și Ministerul Educației Naționale, care a supus spre consultare publică în perioada 7-20 noiembrie regimul temelor pentru acasă. Specialiștii din minister au elaborat trei chestionare—pentru profesori, părinți și elevi –, iar concluziile reieșite din completarea acestora vor ajuta la elaborarea unei noi abordări privind temele copiilor pentru acasă.

Ministerul vrea ca prin acest demers să identifice și eventualele disfuncționalități ale sistemului. După ce vor trage concluziile vor elabora și niște instrumente de reglementare.

Puteți completa chestionarele aici:

Cadre didactice: https://www.surveymonkey.com/r/teme_cadre_didactice

Elevi: https://www.surveymonkey.com/r/teme_elevi

Părinți: https://www.surveymonkey.com/r/teme_parinti

Dacă ți s-a părut util acest articol, dă LIKE paginii noastre de Facebook, unde găsești și alte articole cel puțin la fel de interesante.

Intră în conversație