Expresia “ca o fată” devine cel mai mare compliment cu ajutorul Always

Always a lansat cel de-al doilea videoclip din seria #LikeAGirl

Always, lider global în îngrijirea feminină, a lansat în cinstea Zilei Internaționale a Femeii un nou videoclip intitulat “Always #LikeAGirl – Mai puternice împreună”, continuând-și astfel rolul de a inspira adolescentele să-și păstreze încrederea în forțele proprii și să ia atitudine pentru a transforma expresia “ca o fată” într-un compliment.

Campania Always #LikeAGirl, lansată în iunie 2014, a adus în atenția publică puterea cuvantului și modul în care uzuala expresie “ca o fată” – deseori folosită ca o insultă – poate avea un efect profund negativ asupra încrederii în forțele proprii a adolescentelor. Videoclipul viral #LikeAGirl a avut peste 85 de milioane de vizualizări în 150 de țări și a fost distribuit de peste 1.5 milioane de oameni în jurul lumii.
“Tema din acest an a Zilei Internaționale a Femeii este ‘Schimbarea începe cu tine’, iar la acest lucru contribuie toate tinerele care definesc expresia ‘ca o fată’,” a declarat Fama Francisco, Vice President, Global Always. “Videoclipul Always #LikeAGirl a generat o mișcare ce a inspirat o mulțime de oameni și dorim să le mulțumim tuturor celor care ni s-au alăturat în această călătorie pentru a transforma sensul expresiei ‘ca o fată’ într-un motiv de mândrie.”

Campania #LikeAGirl a început să schimbe percepția publică

Campania #LikeAGirl a demonstrat efectul profund negativ pe care expresia ‘ca o fată’ îl poate avea asupra încrederii in sine și, în acelasi timp, a declanșat o mișcare ce a început să schimbe percepția publică. Mai exact, cercetările întreprinse arată că, înainte de campania Always, doar 19% din fetele cu vârste cuprinse între 16 și 24 ani considerau că expresia “ca o fată” are o conotație pozitivă. După vizionarea videoclipului #LikeAGirl, 76% din fetele cu vârste cuprinse între  16 și 24 spun ca nu mai privesc expresia “ca o fată ” ca pe o insultă, iar 8 din 10 femei (81%) spun că videoclipul poate schimba modul în care oamenii privesc stereotipurile legate de abilitățile fizice ale femeilor, conform Studiului Always Confidence & Puberty Wave II desfășurat în SUA.

De asemenea, studiul Always #LikeAGirl arată că și percepția bărbaților s-a schimbat în urma acestei campanii. După vizionarea videoclipului, doi din trei bărbați spun că s-ar gândi de două ori înainte de a folosi drept insultă expresia “ca o fată”.

Always, mereu de partea fetelor

Timp de peste 30 de ani, Always a susținut tinerele fete cu sfaturi despre pubertate, ajungând anual la peste 20 de milioane de fete din lumea întreagă. Prin acest videoclip realizat cu ajutorul lor, Always continuă să fie alături de aceste tinere luând inițiativa de a transforma expresia “ca o fată” într-o expresie care semnifică puterea, talentul, caracterul și toate lucrurile extraordinare pe care le reprezintă fiecare dintre ele.

Mișcarea Always #LikeAGirl este susținută de milioane de fete din toată lumea care dau expresiei “ca o fată ”sensuri uimitoare. Always încurajează tinerele să continue să-și urmeze pasiunile și să fie mândre de toate lucrurile pe care le fac‘. Anul acesta, de Ziua Internațională a Femeii, trimite o poză, un clip sau un mesaj cu hashtag-ul #LikeAGirlpentru a sărbători infinitul potențial pe care îl are orice fată. Împreună, putem arăta că a face lucrurile “ca o fată” este extraordinar.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație