4 preparate pentru mic dejun care pot fi pregătite de seara

Micul dejun este primul hop pe care părinții și copiii trebuie să îl treacă în fiecare dimineață. Unii nu știu ce să le mai pregătească celor mici ca să-i convingă să mănânce ceva, alții nu știu cum să facă să scape de mic dejun.

Iată câteva variante de preparate pentru mic dejun pe care le puteți pregăti de seara, de comun acord cu copilul. În felul acesta veți scuti timp prețios dimineața și veți evita refuzul copiilor.

ÎnapoiPagina 1 din 4

1. Smoothie-uri 

Pentru a prepara un smoothie nu aveți nevoie decât de 10 minute în fiecare seară, 5 minute dimineața și un blender. Nu va fi nevoie de furculiță și cuțit, iar micuțul tău va putea să-l consume stând întins pe canapea. Ba chiar îl poate bea în drum spre școală din paharul preferat. Puteți amesteca orice legume și fructe îi plac și un pic de lapte.  Ca să faceți totul mai simplu, puteți porționa de seara fructele și legumele și să le vidați. Exista varianta dea congela fructe de vară pe care să le folosiți când nu mai sunt în sezon. Opțional puteți adăuga semințe de chia sau de in, avocado sau conopidă, chiar și congelate.

Iată câteva rețete care vă pot scoate din impas:

Smoothie de căpșune și banană. 250 ml lapte (de orice fel, chiar și din sursă vegetală), o mână de spanac congelat/o mână de căpșune (proaspete sau congelate), o banană, câteva migdale, un praf de scorțișoară, ghimbir după gust, sirop de arțar după gust.

Smoothie cu unt de arahide și banane. 250 ml de lapte, o lingură de fulgi de ovăz, o lingură de unt de arahide, 3 curmale (curățate de coajă)

Smoothie de fucte și legume. O ceașcă de spanac sau varză kale, 2 cești de lapte sau de apă de cocos, o ceașcă și jumătate de fructe după plac.

ÎnapoiPagina 1 din 4
DISTRIBUIȚI
Intră în conversație