5 gustări pentru creșterea imunității copiilor

Copiii au nevoie de gustări între mese pentru că organismul lor trebuie să se dezvolte sănătos și armonios. Dacă aceste gustări conțin alimente cu rol în creșterea imunității, este și mai bine.

O nutriție echilibrată este cheia dezvoltării unui sistem imunitar sănătos. Iar nutriție echilibrată este termenul generic folosit atât pentru mesele principale, cât și pentru gustări. Și pentru că mulți dintre noi ne confruntăm zilnic cu veșnicul „ce-i pun copilului la pachet pentru școală?”, am alcătuit o listă cu cele mai bune gustări ce ajută la creșterea imunității. Mai ales că începe sezonul bolilor colectivității.

ÎnapoiPagina 1 din 6

1. Gustări pentru creșterea imunității: iaurtul

Iaurtul conține germeni buni numiți probiotice. Știi deja că aceștia trăiesc în flora intestinală și ajută la îmbunătățirea modului în care organismul folosește alimentele. Însă probioticele sunt utile și în lupta organismului împotriva infecțiilor. Un studiu a demonstrat că acei copii care consumă zilnic un iaurt, au cu 19% mai puține șanse de a răci, a face infecții la ureche sau streptococ la nivelul gâtului. Ce tip de iaurt să-i dai copilului: Dr. Simona Pecec, medic specialist pediatru recomandă acela pe care scrie că are în conținut culturii vii. Dacă atunci când deschizi cutia, deasupra este puțin lichid (zer), acesta este un semn bun.

ÎnapoiPagina 1 din 6
DISTRIBUIȚI
Intră în conversație