8 sfaturi anticelulită

Din experiența noastră, celulita este o problemă comună: fie că e pe coapse, fie că e pe fese, fie că e pe abdomen, nu iartă (aproape) pe nimeni.

Care sunt cauzele celulitei?

De cele mai multe ori, celulita este o consecință a unui stil de viață nesănătos. Cunoașteți scenariul: la sport ajungem foarte rar sau deloc, fumăm, deși ne-am propus de o sută de ori să renunțăm, mâncăm zilnic dulciuri și mai ales patiserii, și nici de cafea nu prea ne ferim. În acest caz, celulita este rezultatul unui proces anormal de stocare a grăsimilor, care duce la denivelări ale epidermei (aspectul de coajă de portocală) și la pierderea elasticității pielii. Dar nu intra în panică, poți să scapi de celulită dacă îți dorești cu adevărat acest lucru și ești gata să faci niște schimbări în stilul tău de viață:

8 sfaturi utile dacă vrei să scapi de celulită

1. Mănâncă sănătos. Include în alimentația ta multe fructe, legume și cereale integrale și încearcă să reduci dulciurile, făina albă și alimentele cu multe grăsimi. Dimineața, pe stomacul gol, este recomandat să bei ceai de urzică, un puternic detoxifiant. Și nici nu trebuie să îți reamintim că trebuie să bei doi litri de apă pe zi!

2. Fă mișcare! Fie că îți faci un abonament la sală, fie că alergi în parc, este important să îți faci un obicei din a face sport. Poți începe schimbarea stilului de viață prin 10 minute de fandări în fiecare dimineață, pentru care nici nu trebuie să ieși din casă: stai dreaptă, cu mâinile pe șolduri și cu picioarele ușor depărtate. Întinde piciorul drept în față și calcă pe toată talpa. Coboară apoi piciorul stâng până când atingi podeaua, și revino în poziția inițială.

3. Apelează la masajul anticelulită. Acesta destinde pielea și stimulează sistemul circulator și limfatic, crescând fluxul sanguin în zonele cu probleme. Dacă nu ai timp sau resurse financiare pentru masaj celulitic profesionist, iată ce poți face tu acasă: achiziționează-ți o cremă specială și fă-ți masaj cu ambele mâini sau cu o mănușă specială. Netezește pielea cu mișcări ritmice, în susul și în josul zonelor cu aspect de coajă de portocală. Continuă apoi cu fricțiuni rapide, presiuni sau apăsări cu vârful degetelor, cu palmele sau cu pumnul strâns. Atenție să nu îți faci vânătăi dacă ai pielea sensibilă!

4. Investește într-o cremă anticelulitică de calitate. Aceste creme speciale conțin substanțe care ajută la arderea grăsimilor din celule, la drenarea toxinelor și la eliminarea apei din țesuturi.

5. Fă-ți masaj cu sare marină în zonele cu probleme. Acest masaj se face sub duș, dar zonele nu trebuie frecate foarte tare. Masajul cu sare marină ajută la întărirea țesutului conjunctiv din zonele cu celulită. După ce ai terminat dușul, folosește o cremă hidratantă pentru a hrăni zona respectivă.

6. Nu face dușuri sau băi foarte fierbinți. Ba mai mult, poți alterna apa caldă cu apa rece, prin îmbunătățirea circulației sangvine la nivelul țesuturilor.

7. Fă împachetări cu argilă și mușețel. Împachetările cresc elasticitatea pielii și previn apariția inflamațiilor. Poți încerca împachetările chiar la tine acasă: amestecă pudră de argilă cu ceai de mușețel cald până când obții o pastă moală, cu textură omogenă. Întinde compoziția pe zonele afectate, lasă să se usuce și clătește-te cu apă călduță după 20 de minute.

8. Nu sări peste exfoliere. De două ori pe săptămână exfoliază-ți pielea, insistând asupra zonelor cu probleme. Acest pas este foarte important deoarece îndepărtează celulele moarte și stimulează circulația limfatică. Amestecă patru-cinci linguri de zaț de cafea cu două-trei albușuri de ou și freacă-ți ușor fesele, abdomenul și coapesele. Clătește-te apoi cu apă călduță.

Citește ”Ghidul HEADSPACE pentru mâncatul conștient” și află cum îți poți mânca fără să te îngrași, cartea care te va ajuta să schimbi relația pe care o ai cu mâncarea. Detalii AICI.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație