Cum să slăbeşti 5 kilograme pe lună

cum-sa-slabesti-5-kilograme-pe-luna

Poţi să slăbeşti 5 kilograme!

Ai avut vreodată senzaţia că ai făcut toate eforturile pentru a slăbi, dar n-ai avut niciun rezultat? Sezonul costumelor de baie se apropie amenințător și te simți amenințată de câteva kilograme în plus încăpățânate de care nu poți scăpa? Iată câteva sfaturi de bază care te vor ajuta nu numai să slăbești, ci și să fii sănătoasă:

Probabil că faci ceva greşit!

Ştiai că organismul are nevoie de mai multă energie pentru a digera alimentele? Nici nu e de mirare că uneori ne simţim epuizaţi după o masă copioasă. Atunci când organismul nostru economiseşte acest tip de energie folosită pentru digestie, funcţiile circulatorii, respiratorii şi oxigenarea celulelor, contribuie la eliminarea toxinelor din organism.

Cu cât mai puţine toxine, cu atât mai bine!

Prima regulă înainte de a te hotărî să slăbeşti este ajustarea meniului, iar asta nu înseamnă să-ţi reduci porţiile de mâncare, ci mai degrabă să nu mai mănânci multe tipuri de alimente în acelaşi timp. În rest, poţi mânca aproape orice. Este destul de rezonabil, nu?
Iată cum poţi să slăbeşti 5 kg pe lună:

1. Combină corect alimentele:

Alimentele consumate trebuie împărţite pe categorii: proteină animală, amidon, seminţe, fructe uscate şi alimente neutre. Aceste alimente nu se consumă niciodată combinat şi întotdeauna se aşteaptă câte patru ore distanţă pentru a le consuma.

2. Începe masa cu un aliment crud:

Înainte de a sta la masa propriu-zisă, fă-ţi un obicei să consumi câte un pumn de legume crude sau salată verde. Legumele crude ajută la stimularea digestiei datorită enzimelor conţinute şi în afară de asta, în acest fel putem păcăli puţin şi stomacul.

3. Limitează proteina animală:

Proteinele animale sunt greu de digerat, iar cantitatea maximă pe care organismul nostru o poate digera este de 25 de grame de proteine la fiecare masă. Dacă nu ştii care este porţia ideală de carne pe care o poţi consuma, măsoară carnea cu palma (o bucată de peşte sau carne, nu trebuie să fie mai mare decât o palmă).

Optează mai des pentru peşte sau muşchi de vită şi de fiecare dată când masa ta va cuprinde proteină animală, ai grijă să completezi cu legume bogate în fibre.
Nu uita că excesul de proteină va fi depozitat sub formă de grăsime în organism.

4. Cum bei apă ca să slăbeşti?

Auzim mai tot timpul că trebui să bem apă suficientă pentru a ne hidrata şi pentru energie, însă cum trebuie să bem apa pentru a putea slăbi corect? În afară de calitatea şi cantitatea apei, mai există un detaliu care contează: Cum bei apa?

Mulţi dintre noi ne-am obişnuit să bem apă când ne este sete sau atunci când depunem un efort fizic suplimentar. În medicina chineză, cât şi indiană, apa se bea cu 30 de minute înainte de masă şi la o oră după masă. Astfel, se creează un echilibru interior şi evităm apariţia kilogramelor în plus, digestia greoaie, balonare, constipaţie, stări de oboseală, retenţia de apă în zona gleznelor.

De ce nu trebuie să bei apă în timpul mesei? Pentru că stomacul secretă sucul gastric pentru descompunerea alimentelor, având un caracter acid. Dacă bei apă imediat după ce mănânci, apa va dilua sucul gastric, deci şi digestia va fi mai greoaie.

5. Evită zahărul:

Corpul nostru este construit pentru a simţi nevoia de dulce, de preferat sub forma unor fructe dulci, naturale, pline de vitamine, minerale şi antioxidanţi, însă din păcate, nu o dată ne satisfacem această nevoie prin sucuri pline de zahăr, batoane de ciocolată sau produse de patiserie.

Urmăreşte aceste 5 reguli timp de o lună şi vei reuşi să slăbeşti cinci kilograme! Transformă aceste reguli într-un stil de viaţă şi te vei simţi plină de energie în fiecare zi!

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație