Vitamine obligatorii pentru piele

Vitamine obligatorii de care are nevoie pielea noastră

Există câteva vitamine obligatorii pentru pielea noastră, pentru a o menține hidratată și sănătoasă. Fie că le obținem din alimentație sau prin alte metode, este important să știm care sunt alimentele benefice.

La fel de important precum menținerea unei diete sănătoase este să evitați fumatul, să dormiți suficient, să faceți exerciții în mod regulat și să beți suficientă apă.

Deci de ce nutrienți aveți nevoie pentru a menține pielea sănătoasă și frumoasă? Potrivit experților, următoarele vitamine obligatorii pentru organismul nostru ne hrănesc pielea, dacă le luăm sub formă de supliment, aplicate direct pe piele sau din alimentele pe care le consumăm.

Vitamina A

Dacă nivelul de vitamina A este foarte ridicat datorită mâncărurilor consumate, excesul nu va aduce niciun beneficiu suplimentar pielii. Dacă nivelul de vitamina A scade sub limita normală, veți observa unele simptome pe piele, precum uscarea acesteia.

Vitamina A este necesară pentru întreținerea și repararea țesuturilor pielii. Fără aceasta, veți observa o diferență semnificativă. Fructele și legumele, dar și alimentele precum ouă, legume verzi, lapte, morcovi, dovleci, au un conținut bogat în vitamina A. Aceasta este, de asemenea, și un agent anti-aging grozav. Așa că, dacă vreți să evitați apariția ridurilor, liniilor și altor simptome de îmbătrânire a pielii, vitamina A poate fi de mare ajutor.

Vitamina E

Vitamina E este, probabil, cea mai cunoscută vitamină esențială pentru sănătatea pielii. Acest lucru se datorează faptului că vitamina E este un antioxidant eficient, care ajută organismul să lupte împotriva radicalilor liberi din interior. Radicalii liberi sunt cauzați de o serie de factori, cum ar fi fumatul, poluarea și expunerea la soare. Aceștia sunt una dintre cauzele majore ale îmbătrânirii premature a pielii.

Ca urmare, vitamina E poate fi un nutrient important împotriva îmbătrânirii. Apariția petelor pe piele, ridurilor, vergeturilor și liniilor sunt reduse prin aplicarea produselor bogate în vitamina E. Aceasta poate fi regăsită în produse alimentare precum măsline, semințe de floarea soarelui, alune, migdale, germeni de grâu și legume verzi.

Vitamina C

Precum vitamina E, și vitamina C este un antioxidant eficient. Acest lucru înseamnă că poate ajuta organismul să lupte cu semnele de îmbătrânire a pielii. Vitamina C stimulează, de asemenea, producția de colagen din piele. Colagenul este proteina responsabilă pentru suplețea pielii. Deci, dacă doriți să vă păstrați pielea netedă și tânără, vitamina C vă poate ajuta. Cele mai multe fructe sunt surse ideale de vitamina C, așa că încercați să consumați fructe în fiecare zi. Legumele precum broccoliul, conopida, roșiile, varza de Bruxelles și castravetele sunt bogate în această vitamină, de asemenea.

Complexul de vitamine B

Vitamina B ar trebui introdusă în dieta voastră dacă doriți să aveți o piele sănătoasă. De exemplu, stimulează circulația în organism și oferă pielii voastre o anumită strălucire. Dacă vă numărați printre femeile care iau anticoncepționale, atunci sunteți expuse unui risc de a avea deficit de vitamina B1. Gălbenușul de ou, nucile și stafidele sunt alimente bogate în vitamina B1.

Vitamina B3 ajută pielea să primească suficient oxigen, care împiedică dezolvarea acneei, printre alte beneficii posibile. Puteți consuma alimente bogate în niacină (vitamina B3) precum roșii, broccoli și morcovi.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație