Telekom Romania şi Nickelodeon caută viitorii scenarişti de desene animate printr-un concurs pentru copii

TOTUL DESPRE MAME
  • Telekom Romania colaborează cu postul de televiziune Nickelodeon pentru a incita imaginaţia, creativitatea și talentul la scris al copiilor.
  • Concursul de scenarii de desene animate “Telekom îți animează povestea pe Nickelodeon!” va avea doi mari câştigători care vor pleca într-o excursie cu familia la Nickelodeon Land din Madrid. Scenariile acestora vor prinde viață în desene animate ce vor fi transmise pe Nickelodeon.
  • Concursul este deschis pentru copii cu vârsta între 9 şi 14 ani şi se desfăşoară în perioada 22 august – 20 septembrie 2016, pe www.povestianimate.ro.

Copiii din România au ocazia de a-şi transpune povestirile din imaginaţie în desene animate care vor fi difuzate pe un post TV naţional. Telekom Romania şi Nickelodeon anunţă un concurs menit să stimuleze imaginaţia, creativitatea şi talentul de povestitori al copiilor în era digitală. Cei mai ingenioşi doi scenarişti vor fi răsplătiţi cu o excursie cu întreaga familie la parcul tematic Nickelodeon Land din Madrid. Alte premii speciale vor fi oferite autorilor ale căror scenarii primesc cele mai multe voturi, precum şi celor care înscriu cel mai rapid scenarii în concurs – acestea din urmă valabile pentru primii 100 de înscriși abonaţi ai Telekom Romania şi NextGen.

Concursul este deschis pentru copii cu vârste cuprinse între 9 şi 14 ani, care sunt invitaţi să scrie o povestire cu subiect la liberă alegere şi să o înscrie în competiție până pe 20 septembrie. Pentru a participa la concurs, părinţii copiilor trebuie să acceseze www.povestianimate.ro şi să înscrie o povestire cu cel mult 5.000 de caractere (inclusiv spaţii), împreună cu datele de identificare (nume, adresă de e-mail, număr de telefon, opţional codul de abonat Telekom / NextGen).

În următoarele zece zile, până pe 30 septembrie, toate povestirile înscrise vor fi supuse votului publicului pe website – unde oricine poate vota pentru povestirea favorită. Apoi, cele mai votate zece povestiri vor fi analizate de către un juriu format din Dana Rogoz – actriţă şi bloggeriţă, Laura Frunză – bloggeriţă şi scriitoare, Monica Bolocan – psiholog şi Felician Lepădatu – specialist efecte vizuale, pentru a selecta cei doi mari câştigători. De asemenea, primii 100 de abonaţi la serviciul TV de la Telekom sau NextGen care se înscriu în concurs vor primi câte un premiu garantat.

„Acest concurs este o provocare la creativitate, dar şi o şansă pentru fiecare dintre participanţi de a ajunge în faţa unei audienţe internaţionale. Telekom Romania încurajează astfel imaginaţia şi, în acelaşi timp, talentul de a scrie, mai ales că cele mai bune două lucrări vor deveni desene animate cu ajutorul Nickelodeon”, a spus Ruxandra Vodă, Corporate Communication Director, Telekom Romania.

“La Nickelodeon punem copiii pe primul loc în tot ceea ce facem. Am creat şi modelat postul nostru TV pentru a implica şi distra copii cu vârste de la 4  la 14 ani, într-un mod extrem de amuzant. De aceea, este important pentru noi să livrăm conţinut inspiraţional şi creativ pentru copii, precum şi să le oferim ocazii de a-şi pune la încercare creativitatea. Concursul în parteneriat cu Telekom Romania este o iniţiativă amplă de a inspira audienţa adolescentă să îndrăznească să gândească, să fie creativă şi să-şi folosească imaginaţia – aspecte care sunt esenţiale pentru dezvoltarea intelectuală a fiecărui copil şi care sunt intens susţinute de Nickelodeon”, a spus  Melinda Dóczi, Director de Marketing la Viacom International Media Networks CEE.

Câştigătorii vor fi anunţaţi public pe 3 octombrie şi vor fi contactaţi de către organizatori până pe 5 octombrie, pentru a fi validaţi şi a furniza informaţiile necesare pentru decernarea premiilor.

Pe lângă realizarea desenelor animate pe baza scenariilor primite, cele două mari premii constau din câte o excursie cu familia la Nickelodeon Land din Madrid. Următoarele opt clasate povești ale căror scenarii au beneficiat de cel mai mare număr de voturi vor fi premiate cu seturi cadou de produse promoționale originale Nickelodeon. Alte 100 de premii speciale garantate sunt destinate primilor 100 de abonați Telekom Romania și NextGen care se înscriu în concurs – acestea vor fi acordate pe baza datei la care s-a efectuat înscrierea în concurs, pentru cei care completează şi codul de facturare/abonat al părinților.

Regulamentul complet al concursului, precum şi toate detaliile competiţiei sunt disponibile pe www.povestianimate.ro.

***

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 de angajați la nivel mondial.

Despre Nickelodeon

Nickelodeon este cel mai mare brand de entertainment pentru copii la nivel global. Este construit pe un business global, diversificat, punând copiii pe primul loc în tot ceea ce face. Nickelodeon oferă cele mai bune animaţii din lume şi emisiuni şi seriale de acţiune live care le permit copiilor să se distreze, să râdă, să gândească şi să înveţe despre lumea înconjurătoare. Emisiunile şi serialele cu succes global includ: Teenage Mutant Ninja Turtles, SpongeBob Squarepants, Dora the explorer, Kung Fu Panda, iCarly Victorious, Big Time Rush, Sam and Cat, Shimmer and Shine.

Posturile TV Nickelodeon sunt produse, distribuite şi promovate de către Viacom International Media Networks (VIMN), divizia internaţională a Viacom, o companie de vârf în domeniul entertainment-ului. Reţeaua operează principalele mărci ale Viacom care au o audienţă de 700 de milioane de gospodării la nivel mondial, şi sunt disponibile în 40 de limbi prin intermediul a 200 de posturi TV localizate şi peste 550 de proprietăţi media digitale.

În România, Nickelodeon este distribuit de către Viacom International Media Networks CEE & Israel, care operează unul din cele mai importante portofolii internaţionale de televiziune, care cuprind câteva mărci lider de categorie, în 14 ţări din Europa Centrală şi de Est şi Israel. Aceste mărci includ Comedy Central, Nickelodeon, Paramount Channel şi MTV.

Îți recomandăm să te uiți și la acest video

Te-ar mai putea interesa

Te-ar mai putea interesa