Comunicat de presă: Ce înseamnă frumuseţea

TOTUL DESPRE MAME
scris pe

Marionnaud Paris a aflat ce înseamnă frumusețea pentru femeile din generația Millennials

București, 5 noiembrie 2015 – Marionnaud Paris a realizat un studiu etnografic, pentru a descoperi cum s-a schimbat percepția asupra frumuseții în rândul femeilor din generația Millennials. Retailerul a demarat această inițiativă ca parte a campaniei Mămicile au Stil, proiect aniversar ce marchează 6 ani pe piața din România a binecunoscutei companii franceze. Prin aceasta, Marionnaud Paris își propune să ofere încredere tinerelor mămici din România în stilul și frumusețea lor.

Studiul calitativ, realizat împreună cu agenția de cercetare Ipsos Research, a evidențiat nevoia acută a tinerelor femei (25-35 de ani) de a echilibra frumusețea interioară cu cea exterioară, într-un context social care pretinde o reală “performanță” a frumuseții.

Astfel, încercând să înțelegem cât mai bine nevoile și obiceiurile femeilor din România în ceea ce privește îngrijirea și perspectivele despre frumusețe, am identificat mai multe stadii și tipologii de care acestea sunt definite. Etapele conturate pornesc de la zona Momification, când mama este modelul urmat iar aceasta reprezintă definiția frumuseții, Social Teaser, Integrarea, Evidențierea, Afilierea, Maternitatea, care reprezintă și un moment cheie, până la Putere și Echilibru. Toate aceste etape au identificat elemente relevante în care femeile din România se regăsesc.

Printre cele mai semnificative informații descoperite în studiul realizat se regăsesc următoarele idei:

  • Femeile se simt obligate să fie frumoase.

A fi frumoasă a devenit o obligație. Femeile tinere simt că au datoria de a fi frumoase, atât pentru ele, cât și pentru cei din jur. În acest sens, frumusețea exterioară este asimilată machiajului. Rolul său este de a ascunde defectele și de a recrea un aspect impus social (buze pline, ten impecabil, gene bogate). De asemenea, vârsta de la care tinerele încep să se machieze a coborât către 14 ani.

  • Maternitatea este apogeul frumuseții.

Femeile (25-35 de ani) simt tensiunea de a echilibra frumusețea interioară, pe care o definesc ca feminitate, cu cea exterioară, pe care o identifică machiajului. Momentul în care ele consideră că ajung în echilibru este cel al maternității. Tinerele mămici simt că feminitatea lor este deplină iar machiajul poate fi mai natural, mai orientat către evidențierea propriilor trăsături, și mai puțin către recrearea standardelor sociale.

  • Frumusețea nu se învață, se fură.

Cu toate că mămicile tinere au un interes crescut pentru “parenting”, atunci când vine vorba de perceptele de frumusețe, nu se descurcă mult mai bine față de mamele lor. Chiar dacă ele trăiesc sub presiunea socială de a fi frumoase, îngrijite și machiate, nu știu cum să își învețe fetițele să răspundă normelor sociale. Ele își învață copiii îngrijirea de bază, lăsând aspectele mai elaborate pe seama internetului și a revistelor de lifestyle.

Campania demarată de Marionnaud Paris – Mămicile au Stil – a început în septembrie, cu o aplicație de Facebook ce a strâns sute de fotografii ale mămicilor dar chiar și ale tăticilor, împreună cu copiii lor, în ținute și posturi asemănătoare. Campania va continua până la finalul anului, cu alte componente inedite.

Cu o rețea de aproape 1000 magazine, dintre care peste 510 în Franța, grupul Marionnaud se numără printre cele mai importante parfumerii din Europa, prezentă în acest moment în 10 țări (Franța, Elveția, Italia, Austria, Spania, Portugalia, Ungaria , Cehia, Slovacia și România).

Compania sărbătorește 6 ani de prezență pe piața din România, unde deține o rețea de 30 de magazine, prin preluarea lanțurilor Ina și Privilege.

Îți recomandăm să te uiți și la acest video

Te-ar mai putea interesa

Te-ar mai putea interesa