Danone îşi schimbă din mai garderoba…

Danone își schimbă din mai garderoba… cu noi ambalaje

În noul pahar KISS, iaurturile Danone sunt acum pe cât de gustoase pe atât de arătoase!

În fiecare sezon ne bucurăm de noutățile aduse de marii designeri și încercăm să ne adaptăm propria garderobă la noile trenduri pentru un plus de stil și originalitate. Nici industria alimentară nu se lasă mai prejos la capitolul design, Danone – liderul pieței de iaurturi – fiind prima companie care inovează prin lansarea unui nou pahar de iaurt mai atractiv și elegant, mai ergonomic și mai ușor de folosit. Cu un nume sugestiv, ce derivă din sintagma  „Keep It Simple & Safe”, noul pahar KISS este disponibil în vitrinele magazinelor din toată țara începând din luna mai. Totodată, Danone îmbunătățește multe dintre rețetele sale și aduce noi variante de iaurt.

Noul pahar de iaurt beneficiază de un format deosebit, unic pe piața din România, brevetat de Danone, cu un design mai atractiv, mai colorat și mai elegant, fiecare produs având o culoare specifică. Produsele care vor beneficia de noul „outfit” KISS sunt cele mai populare iaurturi de pe piață, variantele în format „spoonable” din gamele Danone Natural, Activia, Danone Delicios, Danonino, Cremosso, Danone Disney. Astfel, produsele Danone vor fi de acum mai ușor de identificat și diferențiat la raft, noul pahar KISS aducând un plus de simplitate, eleganță și unicitate pe piața aglomerată a iaurturilor. “Mai mult decât atât, noul pahar are un design mai ergonomic, având o bază rotundă care îl face mai prietenos și mai ușor de folosit, astfel încât să putem savura iaurtul până la ultima linguriță. România este prima țară din estul Europei în care compania implementeaza această inovație”, explică Anca Stroe, Director marketing Danone Europa de Sud Est.

Danone este producătorul cu cel mai mare și diversificat portofoliu de iaurturi, produsele sale adresând gusturile tuturor, indiferent de vârstă și preferințe. Danone oferă de la formule foarte simple de iaurt alb ce au la bază doar lapte și fermenți, până la rețete sofisticate aduse de gamele de răsfăț sau chiar soluții gata de consumat în momente specifice de consum, cum sunt iaurturile pentru micul dejun sau cele care pot fi servite ca gustare între mese. Iaurturile Danone produse în Romania au beneficiat în ultimii ani de îmbunătățiri constante la nivelul formulelor, astfel încât să răspundă noilor noastre preferințe. Danone a lansat rețete foarte simple, utilizează coloranți obținuți din concentrate de suc de fructe și legume sau arome naturale, a introdus iaurturi cu mai multe straturi de gem de fructe.

Noul pahar KISS va beneficia totodată de o campanie națională de comunicare care va consta într-o serie de spoturi TV, panouri outdoor, sampling neconvențional, activări in-store, în social media și în mediul online, inclusiv o pagină dedicată KISS pe site-ul www.danone.ro.

Relansarea portofoliului Danone a presupus o investiție de 10 milioane de lei și a avut la bază modernizarea și implementarea unei tehnologii unice în fabrica Danone din București.

Danone este liderul pieței atât pe segmentul “iaurturi”, cu o cotă de piață de peste 50%, cât și pe cel de lactate proaspete. De asemenea, consumatorii români au alesDanone pe primul loc în topul calității iaurturilor de pe piața din România (conform studiului QUDAL – Quality medal realizat în 2015 de compania elvețiană ICERTIAS). Totodată, Danone a fost ales doi ani la rând drept iaurtul care oferă cel mai bun raport calitate/preț (potrivit raportului Best Buy Award pentru România, realizat de ICERTIAS, 2014/2015).

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație