Gesturile mici contează în Catalogul IKEA 2016

IKEA România a lansat Catalogul IKEA 2016. În perioada 17 august – 6 septembrie, 930.000 de exemplare ale noului catalog vor fi distribuite în locuințele din București, Pitești, Ploiești și împrejurimi.

Noul catalog are 328 de pagini și se inspiră din bucuria meselor împreună, reflectând tema de anul acesta: „Gesturile mici contează”. Este vorba despre momentele mărunte, magice, din jurul bucătăriei și nu numai. Despre gesturile mici dar pline de semnificație pe care le facem pentru cei dragi, fără un motiv anume.

Catalogul IKEA de anul acesta are o temă care unește oamenii mai mult ca niciodată. O temă care vorbește despre individualitate, dar care este universală. O temă axată pe viața în jurul bucătăriei și pe acele mici momente magice care au loc în acest spațiu. Atunci când mâncăm o ultimă bucată de tort în timp ce toată lumea doarme. Atunci când presărăm busuiocul crescut în casă pe o farfurie plină cu paste. Sau atunci când îi aducem cuiva drag micul dejun în pat fără un motiv special. Despre asta vorbim în noul catalog. Sărbătorim lucrurile care fac viața în jurul bucătăriei să fie mai armonioasă și ne facem timp pentru lucrurile mici care fac marile diferențe. În paginile catalogului de anul acesta au prioritate bucătăriile, produsele pentru gătit și servit, precum și produsele din departamentul IKEA FOOD. Este o temă care ne place și credem că este extrem de relevantă și actuală pentru români,” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA România.

IKEA FOOD

Pentru că mâncarea joacă un rol important în catalogul de anul acesta, Restaurantul, Magazinul de Delicatese Suedeze și Bistro-ul din magazinul IKEA îi vor aștepta pe consumatori cu multe noutăți.

O noutate prezentă în meniul Restaurantului IKEA încă din luna aprilie este reprezentată de chifteluțele vegetariene și cele de pui, pregătite cu grijă față de oameni și de mediu. Chifteluțele de pui nu conțin gluten și nici lactoză și presupun un consum redus de apă în procesul de preparare, iar cele vegetariene nu conțin niciun ingredient de origine animală. De la 1 septembrie, orice meniu de chifteluțe va putea fi comandat la jumătate de porție pentru copii, la jumătate din preț.

În Restaurantul IKEA, în Bistro și în Magazinul de Delicatese Suedeze vor fi disponibile începând de la 1 septembrie noi produse hrănitoare și sănătoase: iaurt înghețat la 3 lei paharul, apă fructată ce va conține cu 50% mai puțin zahăr față de sucurile existente în prezent la dozatoarele cu reumplere gratuită și noi meniuri sănătoase în restaurant.

Alte noutăți așteptate pe parcursul anului sunt: Ice Tea cu arome de pin și mesteacăn, gustări din legume uscate și nuci în Magazinul de Delicatese Suedeze, gustări sănătoase și sandwich-uri la Bistro.

Somonul servit în restaurantul IKEA provine de la o fermă certificată ASC (Aquaculture Stewardship Council). Certificarea ASC promovează consumul de pește provenind din surse care respectă standarde înalte de lucru cu oamenii și mediul: venituri corecte și stabile pentru familiile de pescari din țara de proveniență, grijă ca stocurile de pește să se refacă. În plus, colaborăm cu ferme care au certificare ASC și pentru produsele din pește și fructe de mare disponibile în Bistro.

Din martie 2015, deșeurile organice de la restaurantul IKEA sunt trimise către o fabrică de biogaz, iar până în luna august, 5.840 kilograme de deșeuri au fost transformate în biomasă.

Studiu IKEA despre obiceiurile de acasă

Odată cu tema noului catalog este lansată și o nouă analiză IKEA Group la nivel internațional. Life at Home Report are ca temă activitățile de zi cu zi legate de mâncare și modul în care ne influențează ele starea de bine. Studiul global este bazat pe vizite desfășurate de Compania IKEA în casele oamenilor, pe studii interne ale IKEA Group, precum și pe răspunsurile a peste 8.500 de locuitori din 11 capitale ale lumii la un chestionar IKEA.

Compania IKEA România a replicat studiul și la nivel local: cea de-a doua ediție a studiului Life at Home Report cercetează modul în care gătesc, servesc și își depozitează mâncarea locuitorii din București. Datele au fost obținute printr-un chestionar online distribuit prin e-mail și au răspuns 1.009 persoane cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani.

„Inovația și dezvoltarea produselor IKEA se inspiră din momentele acasă și chiar din problemele oamenilor, pentru care încercăm să propunem soluții. Studiul de piață Life at Home Report ne ajută să înțelegem comportamentele și percepțiile legate de mâncare și de activitățile din jurul acesteia. Reușim astfel să ajungem mai aproape de cei mai mulți oameni prin produsele și mesajele potrivite,” a declarat Mihaela Mureșan, Marketing Manager IKEA România.

Dintre rezultatele studiului:

  • 74% dintre bucureșteni sunt curioși să testeze noi feluri de mâncare

  • Deși 79% au încredere în calitățile lor de bucătari, doar 22% dintre bucureșteni gătesc acasă în timpul săptămânii. Mai mult de jumătate dintre aceștia (58%) spun că timpul este principalul motiv pentru care ajung să renunțe la gătit

  • În comparație cu media indicată în sondaj pe locuitorii altor capitale, bucureștenii spun că au fost pretențioși cu mâncarea în copilărie cu procent cu 9% mai mare

  • 7 din 10 bucureșteni folosesc telefoane mobile sau tablete în timpul mesei, dar 52% nu se simt bine atunci când altcineva folosește telefonul la masă

  • Copiii joacă un rol important în bucătărie și în alegerea mâncării. 1 din 2 părinți crede că este important să implice copiii în activitățile din bucătărie și pentru 43% dintre bucureștenii intervievați, copiii au un cuvânt de spus în alegerea felurilor de mâncare

  • Deși declară că se bucură atunci când gătesc alături de familie și prieteni (75%), foarte puțini dintre bucureșteni își pregătesc mesele împreună (22%).

Noutăți pentru toate gusturile

  • Bucătăriile se află în prim-plan – Dacă în trecut bucătăria juca rolul tradițional al camerei pentru gătit, astăzi îndeplinește mai multe funcții. Este un spațiu în care ne adunăm alături de familie și prieteni, acolo unde copiii își fac uneori temele, hobby-urile prind viață și unde ne întâlnim să ne bucurăm de momentele speciale petrecute împreună în fiecare zi. Noul catalog cuprinde idei variate pentru personalizarea și organizarea bucătăriei – de exemplu, șinele de perete și rafturile deschise transformă o bucătărie mică într-o bucătărie încăpătoare prin folosirea fiecărui centimetru, până la tavan (pag. 48-49).

  • Detalii și accesorii – Pentru că fiecare încăpere a casei oferă un prilej de a face gesturi mici pentru cei dragi, catalogul IKEA cuprinde o mulțime de idei și accesorii pentru a le pune în practică. Suportul de laptop se transformă într-o tavă perfectă pentru cinele de pe canapea (pag. 73), iar carafa cu apă se potrivește oriunde cei dragi au nevoie de hidratare sau de o băutură răcoritoare (pag. 74).

  • Mai multe noutăți și colecții limitate – Colecția SINNERLING creată de designer-ul Ilse Crawford propune o reîntoarcere către materialele naturale prin produsele din lemn de plută naturală, bambus, ceramică și plută. Produsele din colecția SITTNING transformă fiecare masă într-o experiență aparte. Sunt confecționate din materiale precum lemn de acacia, piatră, sticlă și bumbac, iar formele și culorile neașteptate creează o atmosferă plăcută. Aceste două colecții sunt doar câteva din noutățile prezente în catalog și în magazin.

Aplicația Catalogul IKEA

Catalogul IKEA 2016 vine și anul acesta cu extensia digitală – disponibilă de pe 13 august – prin care inspirația și produsele se mută din catalog, în casele românilor.

  • Noua funcție „Plimbă-te prin cameră” oferă posibilitatea de a face un tur virtual în două camere din catalog

  • Prin opțiunea de „Realitate Augmentată”, utilizatorii pot vedea cum arată peste 400 de produse IKEA la ei acasă

  • În plus, aplicația oferă peste 50 de filme, imagini și vizualizări de 360° ale camerelor.

Prețurile menționate în Catalogul IKEA 2016 includ TVA, sunt maxime și sunt valabile 1 an de zile, de la 1 septembrie 2015 până la 25 august 2016.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație