Noriel îi aşteaptă pe viitorii şcolari

Noriel_Ghiozdan minions_89,90 lei

Noriel îi așteaptă pe părinți și copii cu o gamă completă de rechizite și articole

În perioada 1 august –30 septembrie, Noriel așteaptă părinții și copiii cu o gamă completă de rechizite și articole pentru anul școlar 2015 – 2016. Vedetele ofertei de anul acesta sunt ghiozdanele cu licențe exclusive, prin care Noriel aduce cele mai îndrăgite  personaje din filmele sau desene animate mai aproape de copii. Acestea sunt disponibile în întreaga rețea de magazine Noriel și online, pe www.noriel.ro.

Printre personajele pe care cei mici îi pot întâlni pe noile ghiozdane sunt vedetele Minions, Transformers, super-animăluțele Littlest Pet Shop, Țestoasele Ninja, Doctorița Plușica, prințesele Elsa și Ana din Frozen, Sofia the First, Barbie și Monster High, și clasicii Mickey, Minnie, Spiderman, Thomas, Winnie the Pooh. În total, copiii vor avea de ales dintre peste 60 de tipuri de ghiozdane în oferta de Back-to-school din magazinele Noriel din întreaga țară.

Pentru cei mai mici dintre elevi, Noriel a pregătit patru seturi de ghiozdane complet echipate ce conțin penare cu pixuri și radiere, caiete, acuarele, orare, etichete și coperți de caiet, începând cu 49,9 lei. Toate aceste articole din interiorul ghiozdanului sunt personalizate cu personajele Barbie, Minnie, Mickey și Cars.

Personajele din desene – cele mai dorite de copii

Conform statisticilor Google Trends, la nivel național, cel mai căutat brand de jucării în ultimul an este Barbie, căutat în absolut toate județele țării. Singurul brand care a reușit să se apropie de Barbie a fost Minions, doar în luna iulie, odată cu lansarea pe marile ecrane a filmului. Pe locurile următoare, cu fluctuații de poziții, sunt Frozen, Mickey Mouse, Transformers și Spiderman.

„Copiii doresc să aibă alături personajele preferate peste tot, inclusiv la școală unde își conturează personalitatea sau preferințele. Desenele animate, filmele Disney sau de Hollywood stabilesc preferințele  în materie de jucării, de aceea și venim în întâmpinarea lor cu o gamă atât de variată de jocuri, jucării și acum rechizite”, a declarat Corina Lazăr, Marketing Manager Noriel.

Jocurile educative – pregătirea perfectă pentru întoarcerea la școală

Conform unui studiu realizat de Noriel în luna iunie,  cel mai important lucru pentru români atunci când aleg jocuri sau jucării pentru copii este utilitatea respectivului produs și măsura în care acesta ajută la dezvoltarea copilului (83%).

Astfel, pregătirea pentru școală readuce în atenția părinților liniile speciale de jocuri pentru copii, care pot dezvolta creativitatea, limbajul, gândirea logică și chiar exercițiul cu cifrele și literele: Plastelino, pentru copiii talentați sau care au nevoie să își finiseze îndemânarea, colecția de jucării Micul Artist, care îi provoacă pe copii să își dezvolte creativitatea și simțul estetic sau Literix și Matematix, jocuri de construcție a cuvintelor și de strategie, care stimulează învățarea și competiția.

Totodată jucăria vedetă de la finalul anului trecut, Magic Jinn, va avea oferte speciale. Prin vocea îndrăgitului actor Marian Râlea, jucăria îi captivează pe cei mici într-un test de cunoaștere a sutelor de animale de pe planetă, care au dispărut de mii de ani sau care nu au existat niciodată. În oferta de jucării educative intră și laptopul țestoasă care îi provoacă pe cei mici să se joace în limbile română, engleză, franceză și germană.

Campania Back-to-School se desfășoară în magazinele Noriel din întreaga țară precum și pe magazinul online www.noriel.ro, în perioada 1 august –30 septembrie.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație