Zâmbeşte România caută şi răsplăteşte ambasadori ai unui zâmbet sănătos

Inspiră România să zâmbească sănătos!

Campania Zâmbește România, susținută de Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® și Corega® și inițiată de GSK Consumer Healthcare, caută în acest an ambasadori ai igienei orale în rândul românilor dispuși să îi inspire pe cei din jurul lor să zâmbească sănătos.

Sub îndemnul „Inspiră România să zâmbească sănătos!”, campania îi încurajează pe români să inițieze acțiuni și evenimente care îi pot determina pe cei din jur să adopte o igienă orală corectă și să acorde o mai mare importanță sănătății orale.

Persoanele cu vârsta de peste 13 ani care doresc să devină ambasadori Zâmbește România trebuie să înscrie în aplicația specială disponibilă pe pagina de Facebook Zâmbește România o idee de proiect: să descrie ce au făcut și cum au reușit să îi convingă pe ceilalți să își îmbunătățească sănătatea orală. Poate fi o inițiativă de a face un cântec pe tema igienei orale, o serbare tematică dacă sunt elevi sau profesori, un bilețel lăsat în fiecare zi pe oglindă pentru a convinge toată casa să nu sară peste un periajul dinților sau oricare altă soluție care poate determina o schimbare în comportament.

Pentru a intra în cursa finală, ambasadorii trebuie să dovedească prin fotografii sau video că proiectul a fost finalizat. Cei care ating cel mai mare număr mare de beneficiari direcți prin proiectul lor și au câștigat susținerea publicului prin like-uri, share-uri sau comentarii la înscriere au cele mai mari șanse de câștig.

Proiectele pot fi înscrise în aplicație începând cu 21 aprilie și finalizate până la data de 31 august. Câștigătorii vor fi anunțați pe 8 septembrie, iar premiile care îi așteaptă sunt extrem de atractive:

– Ambasadorul Zâmbește România 2015 va câștiga un city-break pentru două persoane în Bruxelles, orașul din care a și pornit inițiativa Zâmbește România. Totodată, acesta va fi invitat pe canapeaua lui Măruță, într-un interviu dedicat la PRO TV, și va primi produse de îngrijire orală pentru un an;

– 10 ambasadori vor primi produse de îngrijire orală pentru un an.

Competiția Ambasadorilor, soluții naționale pentru probleme reale de sănătate orală

Un studiu comandat de GSK Consumer Healthcare1 în 2014 dezvăluie că majoritatea românilor nu se spală pe dinți seara, așa cum recomandă medicii dentişti, ci doar dimineața, pentru că identifică periajul dentar cu momentul de pregătire pentru interacțiune socială, văzându-l ca un act estetic.

Pentru majoritatea oamenilor (45%) beneficiile principale ale spălatului pe dinți sunt o respirație plăcută, senzația de dinți curați (36%), sau albirea dinților (17%). Doar o mică parte din categoria celor mai riguroși în igiena orală au menționat că, pentru ei, dinți sănătoși înseamnă pe lângă toate acestea și să nu ai carii vizibile.

– Peste 45% dintre respondenți au declarat că își periază dinții mai puțin de 2 ori pe zi, deși 90% din eșantion este de acord cu importanța rutinei minime de dimineața și seara.

– Mai mult, 10% dintre persoane au spus că se spală pe dinți doar de câteva ori pe săptămână, o dată pe săptămână sau ocazional (mai puțin de o dată/săptămână).

– Pentru 8 din 10 români, principala barieră de igienă orală este programul aglomerat al zilei și lipsa facilităților pentru a se spăla pe dinți la serviciu.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație