Brioşele cu banane. Cum să le prepari rapid acasă

briosa cu banana

O bună modalitate prin care îţi poţi ajuta copilul să consume fructe este să i le incluzi în deserturi, iar brioşele cu banane sunt cea mai bună opţiune. Se prepară uşor, au ingrediente sănătoase şi sigur vor fi pe gustul celui mic. 

Primește cele mai utile articole de parenting direct la tine în Inbox

sau
Înscrie-te cu Facebook

Unul dintre fructele de care poţi să profiţi din plin indiferent de anotimp este banana. Şi pentru că fructul este unul dulce, multe dintre mămici îl folosesc atunci când prepară deserturi, fără a mai adăuga zahăr sau orice alt îndulcitor. Un desert fraged şi gustos este şi brioşa cu banane, deliciu pe care nu numai că îl pregăteşti rapid, ci care îşi păstrează aroma chiar şi după ce s-a răcit sau în zilele următoare, arată www.netmums.com.

Cum prepari reţeta de brioşe cu banane

INGREDIENTE

3 ouă

150 de grame de făină

150 de grame de unt

150 de grame de zahăr brun

2 banane coapte

Recomandări



PREPARARE

Încinge cuptorul şi dă cu unt formele de brioşe. Pune într-un castron untul păstrat la temperatura camerei şi zahărul, apoi frământă cu mâinile pănă vezi că zahărul s-a mai topit.

Adaugă pe rând ouăle bătute bine şi făina. Pasează separat bananele şi pune-le peste celelalte ingrediente. Frământă bine ca să obţii un amestec omogen. Pune cu lingura compoziţia în formele de brioşe (să fie pline pe trei sferturi).

Dă tava la cuptorul încins pentru 15-20 de minute sau până trece testul scobitorii.

SFAT: Brioşele devin mai crocante dacă presari puţin zahăr brun deasupra înainte de a pune tava în cuptor.

Când se introduce banana în alimentaţia copilului

Cei mai mulţi dintre pediatri recomandă includerea fructului în alimentaţie încă din primele luni de diversificare. Şi asta deoarece are o textură moale şi un gust dulce (asemenea laptelui matern), fapt ce face să fie pe placul celor mai mulţi copii. Indicat este să fie alese bananele care sunt bine coapte, cele care nu au pete verzi sau maronii. Cu cât sunt mai bine coapte, cu atât fructul este mai uşor de digerat. Ideale pentru alimentaţia micuţilor sunt bananele ce provin din culturi organice pe care poţi să le găseşti în comerţ.

Banana, fructul ce are grijă de sănătatea cerebrală

Banana este considerată unul dintre cele mai hrănitoare fructe, ea fiind bogată în aminoacizi, vitamine (A, E, B3, B6, B9) şi minerale (calciu, magneziu, potasiu, fier). Incluse în dietă, bananele ajută la reglarea tranzitului intestinal, favorizează întărirea sistemului imunitar şi au grijă de sănătatea creierului. Consumul acestui fruct se recomandă de către specialişti şi pentru că reduce riscul de apariţie a anemiei. Mai mult, cantitatea mare de potasiu din fruct ajută la reglarea tensiunii arteriale, fapt ce favorizează sănătatea sistemului cardiovascular.

Dacă ți s-a părut util acest articol, dă LIKE paginii noastre de Facebook, unde găsești și alte articole cel puțin la fel de interesante.