Salată de quinoa cu fasole neagră și porumb (de la 10 luni)

salată de quinoa

Cum preparăm o salată de quinoa cu fasole neagră și porumb

Primește cele mai utile articole de parenting direct la tine în Inbox

sau
Înscrie-te cu Facebook

Quinoa este unul dintre cele mai nutritive alimente. Este o sursă minunată de proteine și aminoacizi și poate fi aleasă drept cel mai bun înlocuitor pentru orez. Pentru o masă completă și consistentă, vă propunem o rețetă de salată de quinoa cu fasole neagră și de porumb. Simțiți-vă liberi să adăugați avocado, banane sau mango, tăiate în bucăți mici.

Ingrediente:

o jumătate de ceașcă de quinoa
o jumătate de ceașcă de apă
1 linguriță de ulei de măsline
o jumătate de ceașcă de fasole neagră din conservă sau fierte
o jumătate de ceașcă de boabe de porumb din conservă sau fierte
brânză pe răzătoare (opțional)

3 pași pentru a prepara mâncarea de quinou cu fasole neagră și porumb

Recomandări



1. Se fierbe quinoa într-o cratiță mică, la foc mediu, cu capac, timp de aproximativ 20 de minute, după care vasul rămâne acoperit încă 10 minute.

2. Într-o tigaie mică, la foc mediu, se încălzește uleiul de măsline. Se adaugă fasolea, porumbul și apă și se fierb, amestecând ușor, până scade apa.

3. Fasolea și porumbul se răstoarnă peste quinoa și se amestecă. Se presară cu brânză proaspătă, dacă vă place, și se servește caldă.

Mai citiți și:
Piure de somon
Pate din cartofi și ficăței
Fasole verde cu usturoi

Dacă ți s-a părut util acest articol, dă LIKE paginii noastre de Facebook, unde găsești și alte articole cel puțin la fel de interesante.