5 reţete sănătoase pentru copii- alternative la produsele de supermarket

V-am pregătit 5 rețete simple și sănătoase, pentru întreaga familie, care se pregătesc în doi timpi și trei mișcări și sunt fix pe gustul celor mici. Gata cu vinovăția în bucătărie!

Să ridice mâna cine nu a pregătit o cină sau un mic dejun în 10 secunde, deschizând un iaurt cu fructe exagerat de dulce și de colorat sau făcând o tartină cu pate dintr-o conservă, închizând ochii la ingrediente și spunându-și că nu va mai repeta prea curând procedeul! (Bineînțeles, pentru a-l repeta 10 minute mai târziu, la desert: o budincă de ciocolată cu termen de valabilitate cât un trimestru școlar.)

Monica Roșu, de la Foodie Family, ne arată ce simplu este să găsim alternative sănătoase pentru produsele pe care le cumpărăm frecvent din supermarket și pe care copiii noștri le adoră.

ÎnapoiPagina 1 din 5

1. Budincă sănătoasă de ciocolată pe care nu o refuză nimeni, niciodată

Avem nevoie de următoarele ingrediente: 3 gălbenușuri, 60 g zahăr, 20 g făină, 250 ml lapte, extract de vanilie și 30 g ciocolată neagră. Metoda de preparare este foarte simplă: se bat rapid gălbenușurile foarte bine cu o treime din zahăr, apoi se adaugă făina; se încălzește laptele cu restul de zahăr și cu vanilia. Când laptele este aproape clocotit se toarnă peste gălbenușuri și se amestecă bine. Se întoarce amestecul pe foc mediu și se lasă să fiarbă 2 minute. Se ia de pe foc și se adaugă ciocolata.

Această budincă se poate păstra la frigider trei zile.

ÎnapoiPagina 1 din 5
DISTRIBUIȚI
Intră în conversație