Chipsuri din mere, ideale când vrei să ronțăi ceva bun

Simți nevoia să ronțăi ceva între mese sau seara după ce ai pus copilul la culcare și vrei să urmărești un episod din serialul preferat? Vestea bună este că poți să-ți faci singură chipsuri delicioase și sănătoase, mai ales că nici nu durează mult. Încearcă rețeta de chipsuri din mere.

Nu degeaba se spune că un măr pe zi ține doctorul departe. Includerea merelor în alimentație aduce numeroase beneficii sănătății, iar partea bună este că poți să profiți de ele pe parcursul întregului an. Le poți consuma ca atare, în salate de fructe, atunci când pregătești deserturi, dar și sub formă de chipsuri. Durează cel mult jumătate de oră să prepari chipsuri din mere. Nu doar că sunt delicioase, ci și ideale pentru momentele când vrei să ronțăi câte ceva care să fie și sănătos, arată www.netmums.com.

Cum prepari rețeta de chipsuri din mere

INGREDIENTE

2 linguri de miere

2 mere mai mari (indiferent de sortiment)

PREPARARE

Încingi cuptorul și speli merele, fără să le cureți de coajă. Le tai apoi în felii foarte subțiri cu un cuțit foarte bine ascuțit.

Tai tot mărul, mai puțin partea cu sâmburi. Pui o hârtie de copt pe grilajul de la cuptor, apoi așezi din loc în loc feliile de mere. Întinzi câte puțină miere pe fiecare felie în parte. Lași cuptorul la foc mediu.

După 15 minute întorci feliile de mere și poți să întinzi câteva picături de miere pe fiecare felie dacă vrei să fie mai dulci. Le mai lași în cuptor încă 10-15 minute.

Scoți feliile pe o hârtie de copt și le lași să se răcească înainte de servire.

Sfat: Îți place combinația dintre măr și scorțișoara? Atunci presară câte puțin pe feliile de mere înainte de a le pune la cuptor.

De ce să consumi în fiecare zi câte un măr

Indiferent de sortiment, merele se numără printre alimentele ce nu trebuie să-ți lipsească din alimentație. Iar asta deoarece lista beneficiilor pe care le aduc sănătății nu este una deloc scurtă: sunt de ajutor în curele de detoxificare, au grijă de sănătatea inimii, reduc riscul de apariție a problemelor respiratorii și curăță bine dantura și gingiile. De asemenea, ele se numără printre fructele care ajută și la menținerea în limite normale a glicemiei, dar a colesterolului. Merele sunt bogate în vitamine (C, A, B2, B1, K, B6), în minerale (potasiu, magneziu, fier și fosfor), în fibre alimentare (aduc beneficii sănătății digestive), dar și în antioxidanți.

Dacă ți s-a părut util acest articol, dă LIKE paginii noastre de Facebook, unde găsești și alte articole cel puțin la fel de interesante.

 

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație