Salată de icre de post cu seminţe de chia

salata-cu-icre-de-post-totul-despre-mame

Rețetă de salată de icre de post

În timpul postului ne putem învinge poftele cu ajutorul unor preparate care au gustul asemănător cu ceea ce consumăm în mod normal, astfel făcând întregul proces mai ușor. V-am pregătit o rețetă delicioasă de salată de icre de post cu semințe de chia. Acest fel de mâncare poate fi folosit ușor ca o gustare sănătoasă atât pentru mămicile care țin post, cât și pentru piticii care au nevoie de substanțe nutritive variate. Puteți achiziționa semințele de chia de la orice plafar din apropiere sau chiar din piață, de la raioanele speciale cu semințe și fructe uscate.

Ingrediente pentru salată de icre de post:

6 linguri de semințe de chia (50-60 grame)
130 mililitri de apă
zeama de la 1/3 lămâie
1/2 ceapă medie
2-3 linguri de ulei de măsline sau de floarea soarelui
sare

5 pași pentru a prepara salată de icre de post:

1. Cele 6 linguri de semințe de chia se amestecă împreună cu apa și se lasă câteva minute să o absoarbă și să se îngroașe compoziția.

2. Ceapa se curăță și se toacă foarte mărunt, lămâia se spală și se stoarce și se adaugă aceste ingrediente alături de ulei și sare în compoziția de semințe de chia cu apă.

3. Se amestecă bine pentru aproximativ 20-30 de secunde, după care urmează să adăugați uleiul. Preferabil este să folosiți ulei presat la rece, deoarece este mai sănătos.

4. Se mai adaugă sare după gustul fiecăruia, se amestecă iar și se acoperă bolul cu o folie alimentară, lăsându-se pentru cel puțin jumătate de oră la frigider, pentru a se întrepătrunde toate aromele.

5. Pentru un pachet exhaustiv sănătos, se servesc cu pâine neagră sau integrală și cu o salată de roșii alături. Fiind un preparat sățios, compoziția va ajunge pentru 2-3 persoane. Este ideal servit ca gustare, iar gustul vă va da impresia că mâncați o salată de icre.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație