Mic dejun sănătos pentru întreaga familie. 5 rețete hrănitoare și gustoase

Se știe că micul dejun este cea mai importantă masă din zi. Îți venim în întâmpinare cu idei pentru un mic dejun sănătos pentru întreaga familie!

Rețetele pe care ți le propunem nu numai că sunt sănătoase, ci sunt concepute pentru a se încadra în categoria celor cu indice glicemic scăzut. Mai exact, acest tip de alimente ajută la stabilizarea nivelului de zahăr din sânge, fapt ce poate să prelungească energia din timpul zilei, dar și să reducă poftele alimentare. Printre alimentele care au un indice glicemic redus și pe care le poți include la prepararea micului dejun se numără fulgii de ovăz (cei simpli, nu cei cu arome), fructele (merele, perele și piersicile), cartoful dulce, iaurtul, legumele verzi și produsele din grâu întreg.

ÎnapoiPagina 1 din 5

1. Pâine prăjită în stil franțuzesc

Pe cât de ușor este de făcut, pe atât de hrănitoare este pâinea pregătită în acest fel. O să fie cu siguranță printre rețetele preferate pentru micul dejun.

Ai nevoie de:

  • 4 felii de pâine din cereale integrale;
  • 4 ouă;
  • jumătate de cană de lapte;
  • jumătate de linguriță de scorțișoară;
  • jumătate de linguriță de esență de vanilie;
  • ulei de cocos pentru prăjit;
  • afine sau căpșuni proaspete.

Preparare

  1. Bate ouăle într-un bol, adaugă laptele, esența de vanilie și scorțișoara. Înmoaie feliile de pâine în acest amestec bine pe ambele părți.
  2. Pune puțin ulei de cocos în tigaie și lasă să se încălzească la foc mediu. Pune feliile în tigaie și lasă să se prăjească uniform pe ambele părți.
  3. Scoate-le din tigaie pe șervete de hârtie, după care prăjește și restul feliilor de pâine. Pune deasupra feliilor fructe proaspete înainte de servire.
ÎnapoiPagina 1 din 5
DISTRIBUIȚI
Intră în conversație