Paste cu avocado, o reţetă sănătoasă pentru întreaga familie

paste cu avocado

Nu de puţine ori mamele rămân în pană de idei când vine vorba de prepararea mâncărurilor pentru cei mici. Aşa că îţi venim în întâmpinare cu reţeta de paste cu avocado, pe cât de uşor de preparat pe atât de gustoasă.

Ceva care să se pregătească rapid, care să fie gustoasă, sănătoasă, dar şi pe placul tuturor. Sunt doar câteva dintre lucrurile pe care trebuie să le bifeze preparatele pe care le găteşti. Reţeta de paste cu avocado nu este ideală doar pentru prânzul sau cina copilului, ci şi una de care se poate bucura întreaga familie. Dar şi pe care mamele ocupate o pot prepara în cel mult jumătate de oră, arată www.netmums.com.

Cum prepari reţeta de paste cu avocado

INGREDIENTE

300 grame de paste (unele pe care să le poate mânca şi copilul cu uşurinţă)

2 bucăţi de avocado (bine copt)

1 lingură de ulei de măsline

câteva frunze de busuioc proaspăt

sare (opţional)

piper (opţional)

parmezan

PREPARARE

Umpli o oală mai mare cu apă şi pui pastele când începe să clocotească. Laşi pastele să fiarbă conform instrucţiunilor de pe cutie. Între timp, tai cele două bucăţi de avocado în două, scoți sâmburii şi iei miezul cu o lingură.

Pui avocado într-un bol, apoi pasezi cu furculiţa cât mai mărunt (poţi să foloseşti blenderul dacă avocado încă nu este foarte bine copt.)

Adaugi câte un pic din uleiul de măsline peste avocado şi amesteci astfel încât să obţii un piure cât mai fin. Pui şi puţină sare şi piper după gust.

Scurgi pastele după ce s-au fiert, apoi adaugi piureul de avocado puţin câte puţin şi amesteci până se omogenizează bine. Speli frunzele de busuioc, le toci mărunt şi le pui peste paste. Înainte de servire poţi să adaugi şi puţin parmezan.

Sfat: La reţeta de paste cu avocado poţi să adaugi carne de pui, bacon sau creveţi pe măsură ce copilul creşte, iar alimentele menţionate sunt deja introduse în alimentaţia lui.

De ce e bine să incluzi avocado în alimentaţia copilului

Din lista alimentelor pe care bebeluşii le digeră uşor, care sunt hrănitoare şi care pot fi incluse în alimentaţie încă din prima lună de diversificare face parte şi avocado. Şi asta deoarece el conţine numeroase vitamine (E, K, A, B1, B3, B9), minerale (potasiu, calciu, magneziu, fosfor, fier, zinc), antioxidanţi şi acizi graşi esenţiali. Nu numai că este foarte sănătos, ci și uşor de folosit pe perioada diversificării deoarece se poate combina cu fructe (banană, pară, piersici, mango), cu legume (cartof dulce), dar şi cu proteine (iaurt, ou fiert tare). Inclus în alimentaţie, avocado ajută la prevenirea afecţiunilor oculare, la întărirea sistemului imunitar şi osos, dar şi la îmbunătăţirea sănătăţii cardiace.

Dacă ți s-a părut util acest articol, dă LIKE paginii noastre de Facebook, unde găsești și alte articole cel puțin la fel de interesante.

Intră în conversație