Reţete sănătoase pentru cei mici şi cei mari

Nu vrei să petreci mult timp în bucătărie, mai ales că şi temperaturile de afară sunt destul de ridicate. Noi îţi venim în ajutor cu reţete sănătoase pentru cei mici şi cei mari, dar care nu numai că se prepară rapid, ci sunt şi hrănitoare.

ÎnapoiPagina 1 din 5

1. Reţete sănătoase pentru cei mici şi cei mari: burrito cu carne şi legume

Vrei să pregăteşti ceva mai special pentru cei din familie? Atunci trebuie să încerci reţeta de burrito. Nu doar că este un preparat care îi încântă pe copii, ci conţine multe legume şi proteine, ceea ce ajută la menţinerea senzaţiei de saţietate pentru mai mult timp. În plus, poţi să păstrezi burrito gata preparat până la o lună de zile la congelator, în pungi care se închid ermetic. Înainte de servire nu trebuie decât să le încălzeşti la cuptor, arată www.familyshare.com.

INGREDIENTE

câteva bucăţi de bacon

200-300 grame de carne tocată de curcan

2-3 ouă

sare

piper

2-3 cartofi (fierţi şi daţi pe răzătoare)

lipii

caşcaval

roşii

spanac proaspăt

boabe de fasole

PREPARARE

Pui bucăţile de bacon în tigaie (fără ulei) şi laşi să se rumenească uşor pe ambele părţi. În tigaie pui carnea tocată de curcan, după care adaugi puţină apă şi laşi să se pătrundă bine.

La fel faci şi cu cartofii daţi pe răzătoare. Torni apoi în tigaie ouăle bătute, condimentezi cu sare şi piper după gust şi amesteci continuu până obţii consistenţa asemănătoare omletei.

Pe fiecare lipie în parte pui câte puţin din fiecare ingredient astfel încât să obţii combinaţia dorită (de exemplu – cartofi cu ou şi caşcaval, carne tocată, ou şi caşcaval, cartofi, ouă, spanac şi roşii), apoi împătureşti lipia.

ÎnapoiPagina 1 din 5
DISTRIBUIȚI
Intră în conversație