Ce nutrimenți nu trebuie să lipsească din alimentaţia copiilor

Se ştie că vitaminele, mineralele, fibrele şi grăsimile sănătoase nu trebuie să lipsească din alimentaţia copiilor, mai ales că sunt esenţiale pentru o bună dezvoltare. Noi îţi spunem ce alimentele sunt bogate în aceşti nutrimenţi şi cum le poţi include în dietă.

ÎnapoiPagina 1 din 9

1. Fructele de pădure

Recunoscute pentru cantitatea mare de vitamine şi de antioxidanţi din conţinut, fructele de pădure se numără printre alimentele pe care trebuie să le incluzi în alimentaţia copiilor. Indiferent de sortimentul de fructe de pădure (fragi, mure, afine, zmeură), ideal este să le foloseşti cât mai des când prepari deserturi pentru copil, băuturi sau să le dai acestuia să le consume ca atare. Bine de ştiut este că aceste fructe nu numai că aduc un aport important de vitamine şi minerale, ci şi de fibre alimentare, ceea ce aduce beneficii sănătăţii digestive, potrivit www.parents.com. Profită cât mai mult de fructele de pădure în plin sezon, dar şi pe perioada iernii, când le găseşti congelate în magazine.

ÎnapoiPagina 1 din 9
Intră în conversație