Ești însărcinată? Iată trei alimente care nu trebuie să lipsească din dieta de primăvară

Potrivit studiilor, 1 din 4 femei însărcinate nu ţin cont de alimentaţia zilnică şi de nutrienţii necesari pentru susţinerea organismului şi dezvoltarea fătului. Însă alimentația în timpul sarcinii este foarte importantă! În această primăvară este bine să profitaţi de aceste daruri de la natură, să consumaţi spanac, sfecla roşie şi tot ce apare în grădină, însă, pe cât posibil în formă naturală, pentru a beneficia de proprietăţile acestora”, explica dr. Silviu Iștoc, medic primar obstetrica-ginecologie.

Articol de tip slideshow. Dă click pe săgeți pentru a citi întregul text

ÎnapoiPagina 1 din 3

1. Sparanghelul, bogat în vitamina K

Deşi sparanghelul poate fi găsit pe tot parcursul anului, sezonul de vârf este în lunile aprilie-mai, în cele mai multe zone. Femeia însărcinată îşi poate crea o masă foarte sănătoasă cu ajutorul acestui aliment care se poate consuma crud sau la grătar pentru a nu-şi pierde proprietăţile. „Aceste tulpini verzi sunt incredibil de bogate în vitamina K, vitamină ce ajută la transportarea calciului în tot corpul şi la formarea structurii osoase a fătului. O legătură mică de sparanghel oferă mai mult de jumătate din necesarul zilnic de acid folic, care ajută la prevenirea defectelor de tub neuronal la copii. De aceea, este important să fie prezent în dieta de gravidă”, afirmă specialistul.

ÎnapoiPagina 1 din 3
Intră în conversație