4 alimente pentru un abdomen plat

Te întrebi dacă o să-ţi mai poţi încheia vreodată jeanşii din liceu şi eşti îngrijorată de colăceii din zona taliei care nu au de gând să te părăsească prea curând? Atunci ar trebui să incluzi în meniul tău zilnic patru alimente minune care ajută la întărirea masei musculare şi la eliminarea ţesutului adipos şi vei fi cu un pas mai aproape de silueta ideală.

 

1. Avocado

Dacă s-ar decerna premii în lumea alimentelor, nu ne îndoim că unul dintre cele mai importante premii ar merge an de an la avocado. Conform unui studiu realizat de revista americană Diabetes Care, cei care consumă grăsimi monosaturate (cum sunt grăsimile conţinute de avocado) slăbesc mai mult în zona abdomenului decât cei care consumă acelaşi număr de calorii,  dar fără respectivele grăsimi. Aşa că nu mai sta pe gânduri, prepară-ţi o gustare sănătoasă cu avocado pe care o poţi lua cu tine la birou sau în parc (cum ar fi un sos guacamole).

 

2. Ceaiul verde

Dacă premiul din lumea alimentelor ar merge la avocado, premiul din lumea băuturilor ar merge la ceaiul verde. Acesta conţine antioxidanţi şi contribuie la procesul de slăbire deoarece stimulează metabolismul.

 

3. Afinele

Şi, pentru că tot a venit vorba de antioxidanţi, trebuie să vă spunem că afinele – proaspete sau congelate – nu trebuie să vă lipsească din meniu. Antioxidanţii îmbunătăţesc circulaţia sanguină şi muşchii sunt astfel mai bine oxigenaţi şi mişcarea de orice fel devine floare la ureche.

 

4. Cacao cu lapte

Înlocuieşte cafeaua sau băuturile energizante la care mai apelezi din când în când cu băutura copilăriei tale: cacao cu lapte. Este una dintre băuturile recomandate sportivilor de performanţă deoarece proteinele, lipidele şi mineralele din lapte susțin sistemul muscular şi pudra de cacao are un efect stimulant. Cine ar fi crezut ca un delicios pahar de cacao cu lapte (fără zahăr, bineînţeles) se numără printre alimentele care te pot ajuta sa îţi regăseşti talia?

 

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație