5 poziții de yoga pentru femeile stresate

Mamele din ziua de azi au o viață foarte plină și complicată. Trebuie să jongleze cu succes cariera, treburile casei și să aibă grijă de copii. De cele mai multe ori se pierd printre scutece, întâlniri de joacă, hrănit, muncă, lipsa somnului și menținerea relației cu partenerul de viață. Tocmai de aceea mai jos găsești 5 poziții de yoga pentru mamele stresate, care te vor ajuta să iei o pauză și să te relaxezi, potrivit babycenter.com.

Așadar, data viitoare când vei simți că viața ta este un haos complet și că nu ai cum să faci ceva în privința asta, ia o pauză și încearcă aceste 5 poziții de yoga pentru mamele stresate. În mod sigur te vor face să te simți mai bine.

ÎnapoiPagina 1 din 5

1. Poziția lotusului

De cele mai multe ori, când suntem stresate sau copleșite, uităm să respirăm. 5 minute de meditație în care suntem atente la respirația noastră ne ajută să ne reconectăm cu trupul nostru. Trebuie doar să stăm pe șezut, cu picioarele încrucișate, palmele pe genunchi și să respirăm.

ÎnapoiPagina 1 din 5
DISTRIBUIȚI
Intră în conversație