Alimente care ard grăsimea de pe abdomen

Alimente-care-ard-grasimea-de-pe-abdomen

Ce alimente ard eficient grăsimea de pe abdomen?

Grăsimea de pe abdomen – atunci când este în exces – ne poate afecta sănătatea într-un mod în care celelalte tipuri de grăsime nu o pot face. De aceea, am pregătit o listă cu câteva alimente care vă vor ajuta să aveți un abdomen mai plat. Nu uitați că slăbitul este un proces de durată, care presupune schimbarea stilului de viață.

Ulei de măsline

Toată lumea are nevoie de puțină grăsime în alimentație, deoarece aceasta controlează foamea. Însă alegeți grăsimile mononesaturate, cum ar fi uleiul de măsline. Acestea vor ajuta la menținerea colesterolului sub control și la satisfacerea poftelor. Feriți-vă de uleiurile vegetale hidrogenate, deoarece acestea conțin grăsimi trans nesănătoase.

Ouă

Ouăle conțin vitamina B12, de care corpul uman are nevoie pentru a metaboliza grăsimea. De fapt, cercetătorii de la Universitatea de Stat din Louisiana au descoperit că persoanele care mănâncă ouă la micul dejun în fiecare zi au pierdut în greutate mai mult decât persoanele care au mâncat un mic dejun bazat pe cereale.

Fasole și legume

Fasolea are un conținut scăzut de calorii, sunt bogate în proteine și fibre, care vă ajută să vă tonifiați organismul și să pierdeți în greutate. Puteți face un fel de mâncare cu fasole, cum ar fi burritos, în loc de consumul de carne o dată pe săptămână. În acest fel, veți înlocui multe grăsimi saturate cu fibre. Unele tipuri de fasole sunt bogate în grăsimi saturate, așa că încercați să alegeți fasolea neagră sau Pinto.

Carne slabă și pește

Corpul uman arde mai multe calorii digerând proteine decât în cazul carbohidraților și grăsimilor. Vreți cea mai slabă carne? Optați pentru curcan, iar pentru a reduce și mai mult grăsimile saturate, alegeți peștele. Când vine vorba de pește, este recomandat să consumați ton și somon, deoarece au un conținut bogat de omega-3, care va ajuta la prevenirea substanțelor chimice care promovează grăsimea de pe burtă. Încercați să evitați cât de mult posibili cârnații și cărnurile procesate, deoarece au multe grăsimi saturate.

Legume verzi

Dacă vitaminele și mineralele din compoziția legumelor verzi nu sunt destul de convingătoare, poate abilitatea de a îndepărta grăsimea de pe burtă vă va convinge. Legumele, precum spanacul și broccoliul, sunt încărcate cu fibre și foarte puține calorii. Dacă mâncați o salată înante de masă, vă veți mulțumi cu porții mai mici. Este bine de știut că salata iceberg nu prea are fibre, așa că preferabil este să mâncați rucola, spanac.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație