Cum scăpăm de grăsimea de pe abdomen?

grasimea-de-pe-abdomen-totul-despre-mame

Ce efecte are grăsimea de pe abdomen asupra corpului?

Grăsimea de pe abdomen nu implică doar un aspect neplăcut, ci este și periculoasă pentru sănătate. Atunci când grăsimea se extinde în abdomen, afectează și organele interne, putând să ducă la probleme de sănătate. Această grăsime, denumită și grăsime viscerală, este influențată de hormonii stresului, care afectează producția de insulină a corpului. Nu numai că puteți avea un exces de greutate, dar sunteți supuși și riscului apariției diabetului de tip 2 și a bolilor de inimă.

Pe scurt, dacă aveți un exces de grăsime în jurul taliei, chiar dacă nu aveți o greutate foarte mare, atunci ar trebui să luați unele măsuri pentru a scăpa de ea.

Sfaturi pentru a reduce grăsimea de pe abdomen

Reduceți semnificativ consumul de zahăr

Adaosul de zahăr este extrem de nesănătos. Stuudiile arată că are efecte nocive asupra sănătății metabolice. Atunci când consumați mult zahăr rafinat, organismul este forțat să o transforme în grăsime. În plus, e bine de știut că zahărul lichid are un aport negativ mai mare în acest proces. Caloriile lichide nu sunt percepute de creier precum cele solide, așa că atunci când consumați băuturi zaharoase (băuturi răcoritoare, sucuri de fructe), veți simți în continuare senzația de foame, deși aportul caloric este mai mult decât suficient. Țineți minte că acest lucru nu se aplică și la fructe, care, în cantități rezonabile și consumate ca atare sunt sănătoase, deoarece conțin multe fibre, care atenuează parțial efectele negative ale fructozei.

Consumați mai multe proteine

Proteinele sunt cel mai important „ingredient” când vine vorba de slăbit. Un studiu realizat în Danemarca a arătat că proteinele, în special cele animale, au fost corelate cu un risc redus de apariție a grăsimii de pe abdomen, pe o perioadă de 5 ani. Același studiu a demonstrat că uleiurile vegetale și carbohidrații au avut legătură cu o cantitate crescută de grăsime de pe abdomen, iar fructele și legumele cu cantități scăzute. Faceți un efort pentru a crește aportul de ouă, pește, fructe de mare, carne de pasăre și produse lactate.

Evitați consumul de carbohidrați

Eliminarea carbohidraților nesănătoși din dietă este un mod foarte eficient de a pierde grăsimea de pe abdomen. Acest lucru este sprijinit de numeroase studii – în momentul când oamenii nu mai consumă carbohidrați, acestora le scade apetitul și slăbesc. Evitând doar carbohidrații rafinați (pâinea albă, pastele, etc.) ar trebui să fie suficient, mai ales dacă păstrați aportul de proteine ridicat. Desigur, dietele sărace în carbohidrați au mai multe beneficii de sănătate în afară de pierderea în greutate. Acestea pot fi excelente pentru persoanele care suferă de diabet de tipul 2.

Consumați alimente bogate în fibre

Dieta bazată pe fibre, mai ales fibre vâscoase, reprezintă una dintre soluțiile care ne poate ajuta să scăpăm de grăsimea de pe abdomen. Cea mai bună modalitate de a obține mai multe fibre în organism este prin consumul de alimente vegetale, cum ar fi legumele și fructele.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație