Dieta pentru un abdomen plat

dieta-pentru-un-abdomen-plat-totul-despre-mame

4 alimente care ne ajută să avem un abdomen plat

Cele mai bune alimente care vă ajută să scăpați de balonare conțin fibre, antioxidanți pentru a stimula eficiența acestei rutine și proteine pentru a menține metabolismul sănătos.

Iată care sunt alegerile alimentare sănătoase pentru un abdomen plat!

Migdale pentru un abdomen plat

Aceste nuci delicioase și versatile conțin proteine și fibre, precum și un antioxidant puternic – vitamina E. Sunt, de asemenea, o sursă bună de magneziu, un mineral pe care corpul ar trebui să o primească pentru a produce energie, construi și menține țesutul muscular, dar și pentru a regla zahărul din sânge. Un nivel stabil de zahăr din sânge taie pofta de dulciuri sau junk food, care pot duce la supraalimentare și creșterea în greutate. Puteți consuma aproximativ 23 de migdale pe zi, având 160 de calorii.

Ouă pentru un abdomen plat

Ouăle sunt o excelentă sursă de proteine și sunt recomandate de dieteticeni datorită balanței lor de aminoacizi esențiali. Oamenii de știință de la Centrul de Cercetare Biomedical Pennington au descoperit că, atunci când oamenii mănâncă ouă la micul dejun, se simt mai puțin flămânzi pe parcursul zilei decât după o masă bazată pe carbohidrați. Este recomandat să mâncați un ou pe zi pentru un abdomen plat – în cazul în care această recomandare nu se bate cap în cap cu recomandările medicului.

Mere pentru un abdomen plat

Un studiu din anul 2003 a constatat faptul că femeile supraponderale care au consumat trei mere sau pere pe zi, timp de trei luni au, au pierdut în greutate mai mult decât cele care au ținut o dietă similară, însă cu rondele de ovăz în loc de fructe. Un măr mare are aproximativ 5 grame de fibre, având aproximativ 85% apă, oferindu-ne un sentiment de sațietate. Merele conțin și quercetină, un compus care s-a dovedit că ajută în lupta împotriva anumitor tipuri de cancer și promovează sănătatea plămânilor. Puteți mânca un măr sau două pe zi.

Legume cu frunze verzi pentru un abdomen plat

O cană de spanac conține doar aproximativ 40 de calorii, în timp ce o cană de broccoli are 55 de calorii și satisface 20% din cerința zilnică de fibre. Cele mai multe verdețuri reprezintă o sursă bună de calciu, un ingrediente esențial pentru contracția musculară. Cu alte cuvinte, oferă energie pentru antrenamente. Încercați să aveți în dietă trei porții de legume cu frunze verzi pe zi. Păstrați o pungă de spanac prespălat în frigider și puneți în supe, salate, paste și sandvișuri. Când vă săturați de spanac, îl puteți înlocui cu rucola sau valeriană.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație