Exerciţii care te ajută să dai jos kilogramele acumulate în sarcină

exercitii

Dacă a trecut prea  mult timp fără să fi reuşit să scapi de kilogramele ,,câştigate” în cele nouă luni de sarcină, îţi propunem câteva exerciţii fizice care să te ajute să slăbeşti treptat şi să-ţi recapeţi silueta de dinainte de sarcină.

Primește cele mai utile articole de parenting direct la tine în Inbox

sau
Înscrie-te cu Facebook

Nu evita să întrebi medicul înainte de a urma o dietă sau de a face exerciţii fizice care să te ajute să scapi de kilogramele nedorite cu care ai rămas după sarcină. Noi îţi venim în întâmpinare cu câteva exerciţii fizice care nu numai că te ajută să-ţi recapeţi energia, ci şi să pierzi din kilogramele în plus. Rezultatele vor începe să fie vizibile după două luni, timp în care este bine să faci exerciţiile de trei ori pe săptămână, potrivit www.e-sante.fr. Nu numai că le poţi realiza uşor, ci nu este nevoie să mergi la sală de fitness.

Exerciţiul 1

Întinde-te pe spate şi ridică genunchii astfel încât să formeze un unghi de 90 de grade. Pune mâinile în spatele capului. Ridică uşor capul şi umerii de la sol în timp ce expiri, flexează şi atinge genunchii cu coatele. Repetă exerciţiul de 10 ori.

Exerciţiul 2

Întinde-te pe burtă şi sprijină fruntea şi bărbia pe o pernă. Ridică picioarele de la sol, prinde gleznele cu mâinile şi presează uşor spre spate. Apoi lasă picioarele să atingă solul. Dacă ai spatele mai sensibil este bine să rulezi un prosop şi să-l pui în zona taliei. Repetă exercițiul de patru ori.

Exerciţiul 3

Pune-te pe burtă și întinde brațele în față, cu palmele îndreptate spre sol. Pe măsură ce expiri ridică o mână sus, dar şi piciorul opus. Repetă mişcarea pentru celălalt braţ şi celelalt picior. Repetă exerciţiul de cinci ori pentru fiecare picior.

Recomandări



Exerciţiul 4

Pentru acest exerciţiu ai nevoie de două greutăţi a câte 500 de grame (poţi să foloseşti şi două bidoane de jumătate de litru pline cu apă). Stai în picioare, înclină uşor partea de sus a corpului în faţă şi ţine greutăţile în mâini.

Ridică piciorul stâng în spate şi ţine-l întins 5 secunde. Simultan ridici braţele în lateral. Lasă apoi braţele şi piciorul jos. Repetă exerciţiul de 10 ori pentru fiecare picior.

Exerciţiul 5

Pentru a efectua acest exerciţiu au nevoie de un scaun. Pune ambele mâini pe părţile laterale ale scaunului şi întinde picioare în spate. Ridică unul din picioare mai sus şi meţine-l întins în timp ce faci faci mişcarea de flotare la nivelul scaunului. Repetă mişcarea şi pentru celălalt picior. Fă în total câte 10 flotări pentru fiecare picior.

Dacă ți s-a părut util acest articol, dă LIKE paginii noastre de Facebook, unde găsești și alte articole cel puțin la fel de interesante.