Slăbeşte un kilogram pe săptămână

dietă

Cum poți pierde un kilogram pe săptămână?

Probabil că ați întâlnit zeci de diete care promit să vă ajute să slăbiți 5 kilograme în 10 zile, însă cele mai multe diete de acest tip vă vor înfometa, obosi, iar kilogramele pe care le veți pierde în primele zile vor reveni în zilele în care începeți să mâncați iar obișnuit. Astfel, rețeta succesului este pierderea în greutate într-un ritm lent, dar constant. Pentru a vă asigura că pierdeți grăsime, și nu masă musculară sau apă, ar trebui să slăbiți cel mult un kilogram pe săptămână.

În primul rând, ar trebui să determinați nevoile calorice pentru a slăbi. Înainte de a începe dieta, ar trebui să țineți un jurnal pentru 3-7 zile, care să vă ajute să estimați aportul zilnic obișnuit de calorii. Pentru a pierde un kilogram pe săptămână, va trebui să creați un deficit de 7000 de calorii. De exemplu, dacă mâncați în prezent 2400 de calorii pe zi, va trebui să reduceți acest aport zilnic la 1400 de calorii, pentru a putea slăbi un kilogram pe săptămână.

Importanța micului dejun

Este recomandat să mâncăm micul dejun în fiecare zi. Consumul unui mic dejun sănătos și echilibrat vă va da energia de care aveți nevoie pe parcursul unei zile și vă va menține glicemia stabilă. Dacă vă întrebați de ce este important acest lucru, atunci ar trebui să știți că în momentul în care vă confruntați cu un nivel scăzut al glicemiei, cresc șansele de a mânca mai mult la următoarea masă și vă veți concentra prea mult pe produsele alimentare pe tot parcursul zilei. Menținerea nivelului de zahăr din sânge sub control vă va ajuta să mențineți o dietă sănătoasă toată ziua.

Rolul meselor complete

Apelați la mese care includ fructe și legume, cereale integrale, carne slabă sau alternative la carne și produse lactate cu un conținut scăzut de grăsime. Consumul unei varietăți bogate de alimente, din toate grupele de alimente, vă vor satisface nevoile esențiale de nutrienți. De exemplu, un mic dejun echilibrat de 400 de calorii poate include o omletă din două ouă, cu puțină brânză degresată și 1/2 de cană de spanac fiert, alături de o felie de pâine prăjită din grâu integral și o portocală mică.

Eliminarea excesului de zahăr și grăsimi

Experții în sănătate recomandă eliminarea excesului de grăsimi și zahăr din dieta voastră. Consumul de alimente dulci și bogate în grăsimi reprezintă rețeta pentru dezastru, atunci când vine vorba de a pierde în greutate.

Reducerea sau eliminarea completă a alimentelor cu un conținut ridicat de zahăr îi va oferi corpului starea potrivită pentru a slăbi.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație