Trucuri care te vor ajuta să slăbeşti mai rapid

slăbeşti mai rapid

Nu de puţine ori se întâmplă să stai departe de gustările preferate după ce ai slăbit, mai ales că vrei să-ţi menţii greutatea. Îţi venim în întâmpinare cu trucuri care să te ajute să slăbeşti mai rapid, dar şi să te bucuri în continuare de gustările dintre mese.

Vrei să slăbeşti şi să-ţi menţii greutatea cât mai mult timp? Asta nu înseamnă neapărat că trebuie să renunţi la mâncărurile preferate, să consumi porţii mai mici sau chiar să sari peste unele mese din zi. Important este să ai o alimentaţie echilibrată, dar şi să înlocuieşti gustările nu tocmai sănătoase cu unele care conţin mai puţine calorii, dar care să-ţi permită să te răsfeţi din când în când, arată www.brightside.me.

Sorbet în loc de îngheţată

Vrei să slăbeşti cât mai rapid? Atunci începe prin a face schimbări în alimentaţie ce te vor ajuta să pierzi treptat în greutate. De exemplu, înlocuieşte îngheţata (unele sortimente conţin până la 227 kcal) ta preferată cu un sorbet (137 kcal). Deşi nu este la fel de cremos ca şi îngheţata, sorbetul de fructe are o aromă aparte şi conţine mai puţine grăsimi.

Trucuri care te vor ajuta să slăbeşti mai rapid: turtă dulce şi nu ciocolată

Ciocolata cu lapte (535 kcal) este unul dintre ,,prietenii” pe care te bazezi ori de câte ori eşti într-o pasă mai proastă sau ai nevoie rapid de energie? Ideal este să renunţi la ea dacă vrei să pierzi în greutate. Dar asta nu înseamnă neapărat că nu trebuie să mai mănânci dulciuri. De ajutor este să o înlocuieşti cu turta dulce (230 kcal), un deliciu care conţine mai puţine calorii.

Ton în suc propriu în loc de cel în ulei

Se ştie că e bine este să consumi măcar o dată pe săptămână peşte. Mai ales că poate să fie folosit la prepararea salatelor, tonul este sortimentul ce te va ajuta pe perioada dietei. Doar că alege-l de pe raft pe cel în suc propriu (96 kcal) şi nu pe cel în ulei (190 kcal). Ştiai că acesta din urmă poate să conţină cu până la 100 de kcal mai mult decât celălalt?

Trucuri care te vor ajuta să slăbeşti mai rapid: popcorn şi nu amestec de oleaginoase

Poate să sune ciudat, cu atât mai mult cu cât popcornul este asociat deseori cu alimentele nu tocmai indicate pe perioada curelor de slăbire. În timp ce un amestec de oleaginoase (caju, alune de pădure, migdale, fistic) poate să conţină până la 600 kcal, un bol cu popcorn are în medie 375 kcal.

Da – pentru fulgii de ovăz, Nu – pentru musli gata preparat

Fulgii de ovăz în care adaugi fructe (184 kcal) sunt o opţiune mult mai bună decât cerealele de tip musli pe care le poţi cumpăra din magazine. Cel din urmă poate să conţină zahăr, dar şi agenţi de ameliorare (arome, aditivi), fapt ce poate face ca rezultate dietei să se lase aşteptate. În plus, adăugarea acestor agenţi face ca cerealele să conţină mai multe calorii (375 kcal).

Chipsuri din legume şi nu din cartofi

Din când în când, simţi nevoia să te răsfeţi cu nişte chipsuri, dar vrei să stai departe de ele mai ales că tocmai ce ai început o cură de slăbire? Asta nu înseamnă neapărat că trebuie să renunţi de tot la ele, ci să alegi o variantă mai sănătoasă, una care să nu-ţi saboteze programul de slăbit. Înlocuieşte chipsurile din cartofi (536 kcal) cu unele făcute din legume. Nu numai că acestea din urmă conţin mai multe vitamine şi minerale, ci au şi un conţinut caloric mai redus (221 kcal).

Despre mâncatul conștient și stilul de viață sănătos pentru tine și pentru familia ta afli din cartea ”Ghidul headspace pentru mâncatul conștient”, disponibilă AICI.

Dacă ți s-a părut util acest articol, dă LIKE paginii noastre de Facebook, unde găsești și alte articole cel puțin la fel de interesante.

 

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație