Nu sunt cealaltă femeie şi nu sunt la fel de slabă ca ea!

nu-sunt-slaba-ca-cealalta-femeie-tdm

M-am chinuit ani buni să fiu cealaltă femeie, dar niciodată n-am reuşit să fiu la fel de slabă ca ea!

De vreo săptămână pe net circulă în multiple variante un text al cărui titlu este, în linii mari, acesta: „Află cum a dat jos Ciara cele 30 de kilograme acumulate în sarcină!” Pe toate aceste site-uri peste imaginile celebrei cântăreţe americane în varianta „înainte și după”: cu rotunjimile specifice ultimului trimestru de sarcină, chipul bucălat şi buzele pline, dar şi cu ea mai slabă cu 30 de kilograme, supermusculoasă.

Dacă te cam ştii cu musca pe căciulă, aşa ca mine, dai repede click pe titlul cu pricina să vezi exact despre ce rețetă miraculoasă de slăbit este vorba. Afli că Ciara (29 de ani), mama băiețelului Future în vârstă de 1 an și trei luni, a acordat un interviu revistei americane Shape în care detaliază reţeta personală prin care a revenit la forma de dinainte de sarcină. Pentru toţi cei care sunt interesaţi de miraculosul plan care a făcut-o pe Ciara să slăbească 30 de kilograme în 4 luni (kilograme acumulate atât în sarcină, cât şi în perioada de după naştere) rezumatul este acesta: două sau trei antrenamente fizice zilnice, dintre care o sesiune de exerciţii cardio din care nu a lipsit boxul, apă cu nemiluita şi o alimentaţie strictă, pigmentată când şi când cu, surpriză, mici excese culinare de genul dulciurilor, al cartofilor prăjiţi sau al mâncării de tip fast-food. Sună fezabil, aş zice, chiar foarte fezabil, dacă mă uit bine la poza Ciarei. Dar… dacă nu e deloc realizabil, până la urmă, pentru toată lumea?

Nu oricine poate slabi, pentru că…

…nu toată lumea a arătat anterior sarcinii ca Ciara. Adică, dacă şi tu, mama cu forme normale sau mai voluptoase şi care te-ai îngrăşat binişor în cele nouă luni de fericire maternă, ai impresia că, după ce pui în aplicare reţeta vedetei, vei arată ca ea, te cam înşeli. Poţi arăta ca ea dacă şi înainte ai fost la fel. Sau măcar aproximativ la fel. În acest caz, regimul şi activitatea fizică susţinută o să-ţi elimine kilogramele extra şi o să-ţi contureze, într-adevăr, şi mai frumos corpul. Dar dacă nu erai aşa şi n-ai fost niciodată, de ce să nu fim realişti? Da, prin intermediul celor doi factori ajutători de mai sus îţi vei înscrie trupul în coordonate noi, mai sănătoase, vei putea elimina surplusul de greutate din sarcină şi poate că vei arăta chiar mai bine decât atunci când ai rămas însărcinată. Dar nu te amăgi că vei ajunge la silueta de top model pentru că, în cele mai multe cazuri, nu este posibil.

Vreau, dar chiar nu pot

În sprijinul acestei ipoteze vin nu doar eu, care am reuşit să iau la ultima sarcină un pic peste 30 de kilograme, dar şi alte mame din jurul meu, mame care s-au confruntat şi ele cu oscilaţii serioase de greutate în perioadele cu şi fără burtă. Şi nu, nu suntem leneşe, aşa cum s-ar putea crede, nici nesimţite sau indiferente. Suntem doar altfel. Ne-am străduit şi noi să fim după ce-am născut o variantă fizică mai bună decât cea de dinainte de sarcină, ba chiar eu mi-am propus ca după naşterea cu numărul trei să arăt la fel de bine că Jennifer Garner, Camila Alves, Kourtney Kardashian sau Reese Witherspoon, toate mame de trei copii. Surpriză… nu s-a putut.

Aşadar, poate că doare sau nu, dar nu toate mamele arată ca trase prin inel. Dar sunt în egală măsură frumoase, cu sau fără vergeturi, colăcei de grăsime, celulită, sâni lăsaţi şi un început de guşă, mai ales atunci când, efectiv, nu stă în puterea lor să slăbească. Iar ca mamă care a fost întotdeauna departe de faimoasa triadă 90-60-90 şi care a primit destule „aprecieri” la viaţa ei (picioare de fotbalist fiind doar una dintre ele), ştiu sigur că frumuseţea stă în cu totul altceva decât în rotirile iscusite ale unui centimetru în jurul corpului. Singurul regret este că mi-au trebuit ani buni să-mi dau seama de asta.

Foto: shape.com.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație