Vocea ta. Cumpărăturile cu copiii, bucurie virtuală

Cumpărăturile cu copiii

Nu știu alții cum sunt, dar eu când mă gândesc la cumpărăturile cu copiii simt un fior rece pe șira spinării. Lor le place maxim, ar putea face o carieră în domeniu. Ar merge la orice oră din zi și din noapte, pe furtună sau pe caniculă. Eu în schimb las la casa de marcat pe lângă bani și câțiva nervi întinși la maximum și sudorii reci ce-mi apar din când în când pe frunte. Cunoașteți sentimentul!

Acest articol conține prezentare de produse

M-am tot gândit cum să fac să-i mai temperez. Au acasă tot arsenalul pentru a înființa un magazin de jucărie, dar au trecut de această etapă și parcă ar vrea ceva mai interactiv de-atât, cu mai multe personaje. Eu nu pot să-i chem pe toți prietenii lor ca să aibă ei suficient personal și clienți. Așa că, dacă în lumea adevărată nu am găsit ce-mi trebuie, mi-am îndreptat privirea către cea virtuală. Și, mare mi-a fost uimirea când am găsit acolo o aplicație făcută de cei de la Lidl care îi ajută pe copii să își facă propriul lor magazin.

Mai întâi mi-am instalat eu aplicația (merge și pe Android și pe IOS) și am verificat să fie potrivită, chiar dacă ei zic că se pot juca micuți de la 6 ani. Și ce credeți c-am făcut vreo jumătate de oră? Exact! Mi-am pus standuri de ouă, pâine, fructe, flori. Clienții veneau, banii intrau în casa de marcat și eu treceam ușor la nivelurile următoare.

Cumpărăturile cu copiii …din propriul lor magazin

Am ajuns acasă și mi s-a solicitat să mergem până la magazin. Atât am așteptat! ”Nu mai bine vreți voi să aveți un Lidl al vostru?” A fost întrebarea cu care le-am captat atenția. În mai puțin de un minut aplicația era instalată și timp de jumătate de oră (timpul de joacă pe device-uri permis de regulamentul de ordine interioară a familiei) ăștia mici au devenit patroni.

Este o soluție interesantă pentru niște copii extrem de curioși, dornici mereu să învețe ceva nou. Potrivit unei echipe de cercetători de la Radbound University din Olanda jocurile online au câteva beneficii pentru cei mici, atâta timp cât sunt jucate cu măsură. Studiul publicat în revista de specialitate American Psychologist arată că jocurile îi pun pe copii în diverse situații cu care se vor întâlni în viața reală și atunci vor ști cum să reacționeze.

Aplicația Lidl Shop îi învață pe copii să conducă un supermarket, să se asigure că toți clienții lor sunt mulțumiți, le oferă trofee. Este un joc de strategie și dezvoltare potrivit dupa vârsta de 6 ani care se continuă și în viața reală. Copiii pot scana produse din magazin cu care să obțină bonusuri, astfel că vor sta liniștiți și atunci când merg la cumpărături. Bonus pentru părinți! În toată aventura lor sunt însoțiți de asistentul Luca Lidl, care îi va ajuta să își îndeplinească sarcinile.

Prima jumătate de oră de joacă a fost un succes. Acum pregătesc o sacoșă să mergem la magazin. Tocmai ce li s-a deschis apetitul. Bine măcar că am apucat să îmi schimb hainele cu care am venit de la serviciu!

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație