10 superalimente pentru mamele care alăptează

Superalimente sunt denumite acele alimente extrem de nutritive care, odată introduse în dietă, aduc numai beneficii pentru sănătate. Mamele care alăptează au nevoie de aceste alimente pentru a transmite mai departe nutrienții de care are nevoie bebelușul.

O mamă care alăptează nu are timp pentru a urma o dietă ca la carte, nu poate sta ore întregi să combine alimentele astfel încât să se asigure că își asigură zilnic suportul nutrițional de care organismul său are nevoie. De aceea, specialiștii de la thebump.com au întocmit o listă cu 10 superalimente la îndemână, alimente excelente pentru valențele lor nutriționale.

ÎnapoiPagina 1 din 10

1. Superalimente: ovăzul

Ovăzul reprezintă o categorie de cereale integrale complet naturale, bogate în fibre. Un bol de cereale cu ovăz îți va ține de foame multă vreme după micul dejun și poate ajuta la creșterea depozitului de lapte matern. În plus, ovăzul este bogat în fier, iar anemia cauzată de lipsa fierului din alimentație este una dintre problemele cu care se confruntă mamele ce alăptează. Atenție însă ce fel de ovăz folosești! Citește eticheta de pe ambalaj ca să nu fie acel ovăz semipreparat cu extra zahăr sau sare.

ÎnapoiPagina 1 din 10
DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()