Tot ce trebuie să ştii despre organizarea unui botez (P)

Animatori botez
O echipă de animatori va face deliciul celor mici!

Idei pentru o petrecere de botez memorabilă

Botez InterContinental
Sărbătoriţi botezul celui mic la InterContinental!

Aveţi de organizat botezul bebeluşului vostru, prima petrecere oficială a celui mic? Ţineţi cont de cîteva sfaturi utile înainte de a trece la fapte: alegeţi locuri child-friendly, fiţi organizaţi şi informaţi şi nu uitaţi să luaţi în calcul tipul de petrecere pe care vreţi să-l puneţi pe roate.

Alte ponturi pentru o petrecere de botez memorabilă găsiţi mai jos:

Copiii de ieri, părinţii şi petrecerile de azi

În copilăria mea, petrecerea de botez (sau chiar botezul în sine!) avea loc în majoritatea cazurilor în sufrageria mai mult sau mai puţin încălzită a fericiţilor părinţi, într-o atmosferă intimă, alături de naşi şi de câteva rude apropiate. Meniul era unul de sărbătoare şi cuprindea preparate gustoase, în vogă la acea vreme, precum salata de boeuf, clasica friptură de porc, cozonacul şi, în cazul existenţei unor mâini pricepute în familie, picromigdale şi celebrul tort “buturugă”.

Pentru că printre mamele şi taţii dornici de sărbătoare în prezent vă număraţi chiar voi, astăzi puteţi organiza mult mai uşor, fără stres, dar cu succes, petrecerea de botez a copilului vostru.

Botez restrâns sau petrecere în toată regula?

Hotărâţi-vă pentru început ce fel de botez vreţi să organizaţi. Chiar dacă vă gândiţi la o petrecere restrânsă, alegerea unui restaurant în care să marcaţi momentul este o idee foarte bună. Aşa aveţi mai multă lejeritate, sunteţi relaxaţi şi eliminaţi stresul existent între cei patru pereţi personali. Să nu uităm că mama poate evada, astfel, din spaţiul cu care a fost atât de obişnuită în ultimul timp, ceea ce îi dă o stare de bine şi contribuie la îndepărtarea tentativei de baby-blues.

Lista de invitaţi, punctul de plecare

Ca şi la nuntă, porniţi pregătirile prin a face o listă de invitaţi la petrecere pentru că numărul acestora va fixa cu claritate pasul numărul doi, alegerea locului de desfăşurare al evenimentului. Ţineţi cont şi de tipul de petrecere pe care vreţi să îl organizaţi. Dacă vreţi ca la botez să se danseze cât mai mult, alegeţi un restaurant cu loc generos de dans. Dacă intenţionaţi doar să petreceţi câteva ore bune în compania apropiaţilor, la discuţii captivante, puteţi adăuga pe lista cu variante restaurante care nu excelează la capitolul ring de dans, dar vă satisfac celelalte dorinţe.

Informaţi-vă din timp!

Dacă la nuntă puteţi planifica totul mult mai riguros pentru că sunteţi stăpâni pe situaţie, la un botez lucrurile sunt mai puţin previzibile. De multe ori, venirea unui bebeluş în familie nu ţine cont de planurile părinţilor săi, iar apariţia lui în vieţile lor este o reală şi imensă surpriză. N-aveţi cum să rezervaţi un restaurant cu un an de zile înainte în cazul unui botez (nu râdeţi, că eu am fost certată de un şef de sală tocmai pentru că m-am trezit cu o lună şi jumătate înainte de botez să caut restaurant) şi nici înainte de naşterea copilului nu prea puteţi să faceţi lucrul asta. Ce puteţi să faceţi în timpul sarcinii, totuşi, este să vă documentaţi în privinţa opţiunilor existente şi chiar să faceţi o listă cu selecţia finală a localurilor în care v-ar plăcea să aibă loc botezul.

Nu neglijaţi meniul!

Meniu de botez
Meniul de botez poate fi personalizat

De multe ori, gradul de informalitate al botezului face ca meniul să fie unul mai relaxat, mai variat ca la nuntă şi servit sub forma lipsită de încorsetare a bufetului suedez. Când optaţi pentru această variantă neprotocolară, asiguraţi-vă că zona unde va fi amplasată mâncarea este suficient de largă, încât să evitaţi formarea unor cozi neplăcute, dar şi că resturantul va suplimenta acele feluri de mâncare care au avut mare succes şi care s-au epuizat rapid. În situaţia în care alegeţi varianta cu sitting, convingeţi-vă că personalul este prezent în număr suficient pentru a face faţă tuturor solicitărilor invitaţilor voştri.

Fiţi atenţi la cei mai mici oaspeţi!

Cum botezul este un eveniment în care protagonistul este bebeluşul, copiii vor fi mai mult decât bineveniţi la petrecere, aşa că va trebui să vă gândiţi în mod special la această categorie de invitaţi. Optaţi pentru un local child-friendly, în care să existe o zonă în care ar putea fi aşezaţi cei mici, care să aibă scaune de masă pentru ei şi angajaţi atenţi cu nevoile copiilor. Vreţi să faceţi un candy bar sau să închiriaţi o echipă simpatică de animatori şi nu renunţaţi pentru nimic în lume la aceste idei? Dacă punerea în practică a acestor dorinţe micşorează spaţiul din restaurant, atunci poate că ar fi bine să vă reorientaţi şi să vă găsiţi spaţiul ideal.

Sărbătoritul, în prim-plan

Pe de altă parte, deşi petrecerea este în primul rând a bebeluşului şi vreţi ca el să apară în toate pozele de la eveniment, el are multă nevoie şi de somn. Dacă aveţi un bebe care doarme cel mai bine în linişte sau vreţi să îi oferiţi o pauză de la tumultul petrecerii, alegeţi un restaurant care să aibă o cameră separată destinată special unei situaţii de acest gen. Cel mai potrivit în acest caz este un restaurant aflat în incinta unui hotel, precum hotelul InterContinental, care vă poate pune special la dispoziţie o cameră pentru bebe. Hotelul se gândeşte şi la cel mic, dar şi la voi, aşa încât oferă aranjamente pentru mese şi scaune, meniuri şi cartonaşe pentru nume, fără cost suplimentar, ca să vă puteţi îndrepta bugetul spre alte lucruri necesare evenimentului.

Petrecerea tematică va face deliciul tuturor

Animatori botez
O echipă de animatori va face deliciul celor mici!

Un ultim sfat ar fi să fiţi creativi şi organizaţi o petrecere tematică. Amuzantă şi reconfortantă nu doar pentru copii, ci şi pentru adulţi, o astfel de petrecere animată mai are un avantaj. Cu ea vă faceţi, de fapt, şi încălzirea pentru petrecerile aniversare ce vor urma şi care vă vor face să spuneţi că botezul a fost un mizilic!

Restaurantele din incinta Hotelului InterContinental din Bucureşti sunt extrem de potrivite pentru petrecerea de botez a copilaşului vostru. Cu săli de diferite dimensiuni în care se pot organiza mai multe evenimente private în acelaşi timp, fără ca oaspeţii să se deranjeze reciproc sau să se suprapună, şi cu pachete de oferte flexibile, adaptate nevoilor fiecărui client în parte, Hotelul InterContinental vă va oferi o experienţă memorabilă. Pe lista avantajelor se mai numără  facilităţi de ultimă oră şi cele mai bune servicii personalizate, eliminarea numărului minim de invitaţi şi a obligativităţii bacşişului de 10% pentru ospătari, astfel încât prima petrecere oficială din viaţa celui mic va fi impecabilă. Coordonatorul evenimentului vă va ajuta sa planificaţi totul până în cele mai mici detalii pentru a avea un eveniment fără cusur, în timp ce experienţa si pasiunea pentru evenimente perfecte a echipei de la InterContinental vor fi ingredientul secret pentru o petrecere unică!

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație