„Dragoste, somn liniştit şi joacă”, noua campanie Pampers dedicata celor mici

Raluca Dumitrică
Lansare campanie Pampers | Totul despre mame

Pampers îi invită pe părinți și pe copii să sărbătorească zilnic aceste experiențe unice

Lansare campanie Pampers | Totul despre mame
Pampers revine cu o nouă campanie

Pampers a lansat o nouă campanie intitulată „Dragoste, somn liniștit și joacă”, prin care sărbătorește modul unic în care cei mici experimentează lucrurile cu adevărat importante. Campania are la bază un studiu efectuat de companie, în care peste 8.000 de părinți din 10 țări au declarat că dragostea, somnul liniștit și joaca sunt la fel de importante pentru buna dezvoltare a celor mici. Cele trei lucruri sunt susținute de Pampers prin noua sa campanie, campanie care-i invită pe părinți și pe copii să sărbătorească zi de zi aceste experiențe unice și fericite. Totodata, campania accentuează faptul că momentele speciale pot fi savurate mai bine cu protecția și forma pe care le oferă un scutec Pampers.

Noul Pampers Active Baby-Dry, un scutec inovator

În acest sens, scutecul care oferă protecție este noul Pampers Active Baby Dry. Acesta are un strat superior mai moale, cu o textură specială, și un nou strat care absoarbe și reține umezeala. Lichidul este menținut în interiorul scutecului datorită tehnologiei AGM (Absorbent Gel Material). Particulele uscate care se găsesc în interiorul stratului absorbant se transformă într-un gel superabsorbant la contactul cu umezeala, un gel care poate reține până la de 30 de ori propria greutate în lichid, chiar și în condiții de presiune.
Scutecul trebuie să absoarbă și să rețină cu 50% mai mult lichid de-a lungul nopții decât în timpul zilei, iar scutecele Pampers Active Baby-Dry nu doar că fac acest lucru, ci le şi oferă micuților până la 12 ore de protecție împotriva umezelii și un somn linistit, tocmai bun pentru a asigura dimineți fericite alături de părinți.
Tot pentru dimineți fericite, animăluțele pe care le întâlneam pe scutecele Pampers Active Baby sunt surprinse acum într-o nouă ipostază: la circ. Aceasta o să le inspire pe mămici să le spună și mai multe povești amuzante copiilor lor.

Centrul de Inovație P&G din Schwalbach, sursa celor mai bune idei

Toate aceste inovații au fost inspirate de către mămicile și bebelușii din întreaga lume. Experții P&G din cadrul Centrului de Inovație din Schwalbach Germania au avut în vedere părerea părinților cu care interacționează în fiecare zi, pentru a dezvolta noul Pampers Active Baby-Dry.
„Pentru noi, echipa Pampers, este foarte important să înțelegem atât nevoile copiilor, cât și pe cele ale părinților, pentru că obiectivul nostru major este acela de a-i ajuta pe părinți să-și îngrijească așa cum se cuvine copiii. Tocmai din acest motiv interacționăm foarte mult atât cu mamele, cât și cu tații și cu bebelușii. Discutăm cu părinții despre nevoile copiilor lor și despre lucrurile care pot fi îmbunătățite în scutecele existente pe piață, dar suntem extrem de atenți și la comportamentele copiilor care vin în locul de joacă amenajat în centrul nostru de inovație. Suntem atenți la modul în care se comportă scutecele pe care aceștia le poartă: dacă sunt bine fixate, dacă lasă vreo urmă pe pielea copilului, dacă sunt sau nu confortabile. Cu ajutorul aceste strânse colaborări cu mamele și copiii înțelegem ce fel de schimbari ar trebui să aplicăm produsului și ulterior le și implementăm”, a declarat Dr. Frank Wiesemann, R&D Baby Care, Centrul de Inovație P&G din Schwalbach, Germania.

Îți recomandăm să te uiți și la acest video

Te-ar mai putea interesa