Zborurile lungi cu avionul: sfaturi de călătorie pentru mămici

zborurile lungi

Experții, de la medici pediatri la însoțitori de zbor, ne-au pregătit câteva sfaturi perfecte pentru zborurile lungi cu avionul, când suntem însoțiți de copii.

Zborurile lungi cu avionul, alături de copiii mici, sunt mereu la ghici. Nu știi niciodată cât de repede se va plictisi piticul tău, când va începe să țipe și să vrea să iasă din avionul în care se află imobilizat de câteva ore bune. Așa că ne-am gândit să te ajutăm la planificarea călătoriei cu avionul cu câteva sfaturi de călătorie pentru mămicile care zboară cu piticii lor. Iată care sunt acestea!

Împărțirea zborului

Dacă zbori dintr-un capăt al lumii în celălalt, cel mai bine ar fi să alegi un zbor cu mai multe escale. Poți petrece o noapte într-un alt oraș de pe traseu și chiar vizita unul dintre parcurile tematice. Iar când cei mici adorm, poți lua un zbor de noapte. Nici măcar nu trebuie să te dai peste cap și să faci un traseu în timpul escalei. S-ar putea ca piscina hotelului și o pizza să fie tot de ce ai nevoie.

Folosirea aeroportului ca o sală de sport

Poți ajunge mai repede în aeroport, pentru sănătatea ta mentală, și să consideri aeroportul locul perfect pentru a-i obosi pe cei mici înainte de zbor. Piticul tău s-ar putea să își dorească să se uite la avioane și să testeze scările rulante. Până în momentul în care cel mic intră în avion, va fi pregătit să se relaxeze, citească și, să sperăm, să doarmă.

Evitarea înfundării urechilor

Pentru a ajuta la egalizarea presiunii în urechile celor mici, în timpul decolării și aterizării, hrănește-i. Copiii mai mari de 4 ani pot mesteca gumă. Una dintre cele mai eficiente metode de a ajuta urechile să nu fie congestionate și să le provoace durere celor mici, este să folosești un spray nazal decongestionant. Folosit cu aproximativ o jumătate de oră înaintea zborului, poate fi de ajutor în prevenirea oricărei congestii nazale, care se poate extinde la urechi.

Confortul e pe primul loc

Unul dintre însoțitorii de zbor de la Hawaiian Airlines recomandă evitarea papucilor în timpul zborului și înlocuirea acestora cu șosete și adidași. De asemenea, papucii de casă, par a fi varianta cea mai comodă a pantofilor sport. Poți aduce și păturica preferată a copilului, un hanorac cu glugă și animalul de pluș pe care îl preferă când doarme.

Combaterea oboselii provocate de schimbarea fusului orar

Hidratarea este un factor cheie pentru a evita oboseala provocată de schimbarea fusului orar. Bea 200 mililitri de apă la fiecare jumătate de oră în care te afli în aer. În plus, resetează-ți toate ceasurile în momentul în care se trece la un nou fus orar.

Mâncarea de acasă te scapă de probleme

Nu ar trebui să te aștepți ca odrasla ta, în special dacă este pretențioasă la mâncare de obicei, să iubească mâncarea din avion. Așa că îi poți lua de acasă sandwich-uri, fructe uscate, biscuiți. Astfel, nu vei avea probleme cu zborurile lungi cu avionul și cel mic care nu vrea și nu vrea să mănânce alimentele prezente pe lista din avion.

Dacă ți s-a părut util acest articol, dă LIKE paginii noastre de Facebook, unde găsești și alte articole cel puțin la fel de interesante.

 

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()