10 obiceiuri ale copiilor sănătoși care ar trebui să fie prezente și în casă la voi

Drumul către succes al copiilor sănătoși începe cu câteva obiceiuri din copilărie

Medicul pediatru Wendy Sue Swanson spune pentru Mom.me că obiceiurile dobândite în copilărie sunt absolut esențiale pentru sănătatea de mai târziu a copilului. „Ce facem acum îi poate ajuta pe copii să transforme obiceiurile în practici care vor fi prezente o viață întreagă.”

Pentru a găsi răspunsuri la toate întrebările, dar și pentru a ne învăța pe noi și abia apoi pentru a-i învăța pe copii cum să mănânce, am pregătit câteva pachete la PREȚURI SPECIALE cu cele mai bune cărți despre subiectul care pare să preocupe pe toată lumea: cum mănâncă copiii! Acestea sunt disponibile AICI.

Iată care sunt obiceiurile copiilor sănătoși, la care ar trebui să lucrați constant:

ÎnapoiPagina 1 din 9

1. Regula micului dejun

Experții insistă pe acest subiect cu un motiv: micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, oferind energie copiilor pentru întreaga zi. Este recomandat să vă treziți copiii puțin mai devreme înainte de a pleca la școală, pentru a avea timp să mănânce micul dejun. “Copiii sănătoși mănâncă micul dejun în mod regulat și consumă mai mult calciu sub forma laptelui”, a afirmat doctorul specialist în nutriție Melina Jampolis. Alegeți fulgi de ovăz alături de un pahar cu lapte sau cereale integrale pentru un început perfect în fiecare dimineață.

Alte sfaturi pentru o alimentație sănătoasă, aici: 10 sfaturi pentru o alimentaţie sănătoasă a copilului

ÎnapoiPagina 1 din 9
DISTRIBUIȚI
Intră în conversație