Answear.ro prezintă tendinţele pieţei de fashion ecommerce din România, în contextul activităţii de 6 luni de la lansarea pe piaţa locală

Magazinul online multibrand Answear.ro prezintă tendinţele pieţei de fashion online din România, pornind de la rezultatele obţinute în primele 6 luni de la lansarea pe plan local. Answear.ro estimează că, în scurt timp, comenzile de pe telefonul mobil vor depăşi comenzile de pe desktop iar curierii vor lua locul consultanţilor din magazinele offline, toate acestea în contextul în care, pentru piaţa de fashion online, se previzionează o creştere cu minim 20% până la finalul anului 2016.

În acest context, Answear.ro vine în intâmpinarea nevoilor utilizatorilor prin servicii personalizate, care să uşureze experienţa de shopping online: retur facil al produselor (comanda se ridică automat, banii sunt returnaţi imediat în contul utilizatorilor), campanii de fidelizare (ex: clienţii înscrişi în Answear Club beneficiază automat de 10% reducere pentru viitoarele comenzi) sau transport gratuit pentru comenzi mai mari de 150 de lei.

Raluca Radu, Country Manager, Answear România: “În ultimii ani, piaţa de fashion ecommerce a înregistrat o creştere constantă, cu minim 30% an de an, la această creştere contribuind încrederea din ce în ce mai mare a consumatorilor români pentru platformele de fashion online prezente pe piaţa locală. Shopping-ul online prezintă câteva avantaje în faţa shopping-ului tradiţional, cum ar fi personalizarea, flexibilitatea şi distribuţia. Ecommerce-ul prezintă un potenţial uriaş pentru piaţa de business, dacă vorbim în termeni de eficienţă mai mare, profitabilitate și satisfacerea nevoilor clienților. Astfel, Answear vine în întâmpinarea nevoilor clienţilor săi, oferindu-le acces la cele mai noi brand-uri şi produse care se încadreaza în tendinţele pentru acest an. Fie că este vorba despre produse noi sau exclusive, clienţii nu au motive să se plictisească de ofertă, colecţiile fiind reînnoite în fiecare săptămână.”

În portofoliul Answear.ro, cel mai bine vândut brand este Tommy Hilfiger, în special categoriile cămăşi, tricouri şi produse de încălţăminte. Acesta este urmat de brand-uri de street-sport precum: Converse, Adidas Originals, Nike Sportswear şi New Balance, precum şi de Mango sau de mărcile proprii Answear & Medicine.

Per total, produsele cel mai des achiziţionate pe Answear.ro sunt topurile, pantofii sport, rochiile sau gecile când vine vorba de femei şi tricourile, pantofii sport şi cămășile când vine vorba de bărbați. Tendinţa clienţilor este de a alege din oferta de produse mid-range, unde găsesc colecții exclusiviste ale celor mai cunoscute brand-uri pe plan internațional: Tommy Hilfiger, Hilfiger Denim, Adidas Originals, Nike, Trussardi, Michael Kors, Ray Ban etc. În plus faţă de brand-urile consacrate, Answear.ro a adăugat în portofoliul local noi brand-uri precum: Under Armour, Silvian Heach, Scotch & Soda, Birkenstock, Superdry, Toms, Boss Orange etc.

Despre Answear

Answear este retailerul multibrand lansat în Polonia, în continuă ascensiune pe toate pieţele în care este prezent (Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria). La finalul anului trecut, Answear a fost lansat oficial pe piața din România, continuând trend-ul ascendent al zonei de fashion ecommerce și oferind clienților produse de calitate, care vin în întâmpinarea nevoilor acestora. În oferta Answear.ro se regăsesc produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, iar portofoliul magazinului online cuprinde peste 200 branduri internaționale de top. Printre acestea se numară și mărci cunoscute și foarte populare (Mango, Vero Moda), mărci sport (Adidas, Adidas Originals, Nike, New Balance), mărci de jeans (Levi’s, Lee, Wrangler), precum și mărci medium-high (Pepe Jeans, Marco O’Polo, Diesel, Trusardi, Lacoste, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY).

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()