Comunicat de presă: Anchor Grup relansează cele două mall-uri pe care le deține, al căror grad de ocupare se ridică la peste 95%

După aproape doi ani și peste 26 de milioane de euro investiți, Anchor Grup finalizează renovarea București Mall și Plaza România și anunță un grad de ocupare de peste 95% pentru cele două centre comerciale. Compania își confirmă poziția de pionier pe piața dezvoltărilor imobiliare din România, lucrările de modernizare a celor două centre comerciale fiind primele de acest gen ce se realizează cu ambele mall-uri deschise.

Anchor Grup scrie storie din nou: după dezvoltarea primului mall din România în 1999, compania relansează București Mall și Plaza România, în urma încheierii unui proces complex de renovare, care a necesitat aproape doi ani și peste 26 de milioane de euro. Renovarea propriu-zisă a însemnat două premiere naționale – nu numai că Anchor Grup a fost prima companie din România care a renovat mall-urile sale în timp ce acestea au fost deschise publicului, ci este și prima companie care transformă o extensie a unei zone de retail în spații de birouri, lansând Plaza România Offices și reconfirmând, astfel, poziția sa ca pionier pe piață.

“Când am planificat renovarea celor două mall-uri, primele lucruri pe care le-am luat în considerare au fost nevoile clienților și chiriașilor noștri. Ne-am dorit să le oferim clienților produsele și serviciile cu care aceștia s-au obișnuit, în același timp asigurându-ne că cei mai importanți parteneri ai noștri, chiriașii, își vor putea continua activitățile lor comerciale de zi cu zi, la fel ca întotdeauna. Acesta este motivul pentru care am ales calea cea grea: renovând ambele mall-uri în timp ce acestea au rămas deschise publicului. Renovarea a fost un efort comun – al nostru și al chiriașilor noștri – și sunt mândru de faptul că aceștia ne-au urmat exemplul, renovându-și, la rândul lor, magazinele.”, a declarat Affan Yildirim, General Manager al Anchor Grup.

80% dintre chiriașii București Mall și Plaza România au urmat exemplul, remodelându-și magazinele conform ultimelor lor concepte de design. Mai mult, peste 60% dintre magazinele ambelor mall-uri – ale căror suprafață se ridică la peste 25.000 de metri pătrați – au fost relocate și extinse pe parcursul acestui proces complex de renovare. Printre cele care s-au extins sunt incluse H&M, Koton, Colin`s și Mango – magazinele și-au dublat suprafața în București Mall -, în timp ce în Plaza România World Class și Altex au avut creșteri importante din punct de vedere al suprafeței.

Printre magazinele renovate și remodelate se află Sephora, Germanos, Optiplaza, Starbucks în Plaza Romania și Tommy Hilfiger, Ruby Tuesday, Gett`s, Stefanel în București Mall. Mai multe magazine au fost relocate, precum Mega Image, Intersport, Koton, Imaginarium, Colin`s, Sephora, Opticris,L`Occitane în București Mall, respectiv Adidas, Mothercare, Samsonite în Plaza România.

Mai mult decât atât, în timpul renovării, ambele mall-uri au atras noi chiriași. 28 de magazine noi au fost lansate în Plaza România, printre care Penti, Koton, LCW, MAC, Sportisimo, CCC, Salad Box, Oro Toro, DS Damat, English Home, Opticris, iar alte opt urmează să se deschidă în curând. În ceea ce privește București Mall, există 23 de magazine noi, dintre care șase vor fi deschise în curând; printre cele care au fost lansate deja se află Penti, LCW, Time Out, Salad Box, Oro Toro, Subway, Cinema Café, Pandora, Teilor Jewelry, English Home.

În prezent, clienții ambelor mall-uri au acces la o gamă mai largă de branduri, iar câteva dintre ele pot fi găsite în mod exclusiv în aceste două centre comerciale: Debenhams, Ana Baking, Kahve Dunyasi și Ritazza Café. Per total, în timpul procesului de renovare, gradul de ocupare a ajuns la 95% în Plaza România și 96% în București Mall.

Anchor Grup și-a reconfirmat statusul de pionier în dezvoltarea de centre comerciale în România, fiind primul care a transformat o zonă de retail în spații de birouri. După dezvoltarea primei clădiri de birouri integrată într-o zonă comercială ca și proiect mixt în 2007, compania a realizat, de asemenea, prima conversie a unei zone de retail într-un spațiu de birouri, lansând Plaza România Offices cu Mega Image ca principal chiriaș. În ceea ce privește Plaza România, suprafața de închiriat de 47.000 de metri pătrați înainte de renovare s-a convertit într-o suprafață de 38.000 de metri pătrați dedicați zonei comerciale și 10.600 de metri pătrați dedicați spațiilor de birouri.

Astfel, angajații chiriașilor din Plaza România Offices beneficiază de toate facilitățile pe care un mall le oferă – spații pentru petrecerea timpului liber și cumpărături, cinema, sport, spălătorie auto și zonă de parcare. București Mall rămâne centrul de modă al Bucureștiului, în timp ce Plaza România își păstrează statutul de parte integrantă a comunității rezidențiale. Cu toate acestea, ambele clădiri s-au schimbat considerabil, scopul renovărilor planificate cu ajutorul Altoon Partners fiind de a revitaliza look-ului ambelor mall-uri și de a crea noi experiențe, în linie cu tendințele actuale și menținând, în același timp, standarde ridicate în produsele și serviciile oferite clienților.

Orientarea către modă a București Mall este exprimată prin culorile și texturile utilizate, în timp ce Plaza România este despre comunitate, fiind locul în care oamenilor le place să își petreacă timpul liber și să socializeze. Această poziționare a fost transpusă în terasele, verdele urban și materialele naturale, în completarea mediului înconjurător, elemente ce fac experiența de shopping mai plăcută. Mai mult, primul centru comercial modern din România are o nouă fațadă pe Calea Vitan, fântâna emblematică a fost reinventată, iar noile terase au fost amenajate. În ceea ce privește Plaza România, în urma renovărilor, centrul comercial benbeficiază de o nouă intrare de pe Bulevardul Timișoara, un interior mai luminos, elemente și tipare liniare, o zonă de food court extinsă, terase exterioare și noi spații verzi.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()