Comunicat de presă: Dr.Oetker lanseaza campania “Provocarea lui Horia” pentru gama Gelfix

Dr. Oetker a lansat campania “Provocarea lui Horia”, ce se va desfăşura pe platforma online http://provocarealuihoria.droetker.ro/ în perioada 16 mai – 30 iunie 2016.

Binecunoscutul bucătar Horia Vîrlan îi provoca pe iubitorii de gătit să înscrie retetele preferate sau neobisnuite de gemuri sau dulceţuri pe platforma http://provocarealuihoria.droetker.ro/. Reţeta cea mai surprinzătoare va fi aleasă de către Horia Vîrlan şi va fi testată de către el în bucataria Dr. Oetker. De asemenea, cele mai interesante reţete preparate cu Gelfix de la Dr. Oetker vor putea câştiga numeroase premii: sonerii fara fir pentru casa ta, provizii Gelfix si un set de vase din inox.

Produsele Dr. Oetker care intra în campania „Provocarea lui Horia” sunt Gelfix si Gelifiantul cu fructoză.

Gelfix se găseşte în patru variante Gelfix Clasic 1:1, Gelfix Extra 2:1, Gelfix Super 3:1 şi Gelfix cu îndulcitor din stevie cu ajutorul cărora se prepară dulceaţă cu 40% mai puţine calorii decât o dulceaţă clasică (1 kg fructe:1 kg zahar ). Beneficiile Gelfix constau în faptul că dulceaţa se fierbe în 3-5 minute datorită pectinei din fructe conţinute în el. Astfel, fructele îşi păstrează forma, culoarea, gustul şi vitaminele.

Gelifiantul cu fructo se adresează persoanelor care îşi controlează dieta şi doresc să consume o dulceaţă cu mai puţine calorii.

In plus, pe pagina de Facebook a campaniei (https://www.facebook.com/DulceturisiMuraturi), consumatorii pot afla cele mai noi retete propuse de cititori dar şi sfaturile lui Horia Vîrlan pentru o dulceaţă delicioasă.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()