Comunicat de presă: TEZYO îți pregătește surprize pentru stilul tău, prin lansarea campaniei Pantofi cu Pereche

TEZYO, noul concept de magazin by OTTER Distribution, demarează campania Pantofi cu Pereche , care se va desfășura in perioada 7 aprilie – 8 mai. Campania este prima acţiune dintr-o serie de activări ce au ca obiectiv principal consolidarea poziţionării brand-ului ca si consultant de stil, ce vine in ajutorul clienţilor săi în descoperirea stilului personal prin diverse acţiuni susţinute de o serie de parteneri, fashion bloggeri si consultanţi de stil.

Primăvara aceasta, TEZYO își dorește să devină consultantul tău de stil si te ajută să iei cele mai bune decizii in ceea ce priveste construirea unei tinute potrivite, in functie de diferite contexte in care te afli. Practic, la TEZYO ai parte de surprize „cu pereche”, orice client este răsfățat și primeste, pe lângă produsul achiziționat, o surpriza specială, sfaturi, un mini-ghid de stil, și mai ales șansa de a participa la un workshop de stil personalizat, sustinut de către Ana Morodan, gândit si structurat special pentru clientii TEZYO.

Filip Schwartz, Owner al grupului OTTER Distribution: ”TEZYO susține stilul autentic și libertatea de exprimare, este un brand despre stilul și alegerile personale ale fiecăruia, exprimarea emoțiilor, despre identificarea cu tine însuți. Prin lansarea campaniei Pantofi cu Pereche, TEZYO vine în întâmpinarea clientilor preocupati de a-și pune în evidență propriul stil cu produse și branduri cu personalitate și atitudine oferind, in acelasi timp, sfaturi utile și idei noi pentru cei care doresc să își reîmprospăteze garderoba, în noul sezon.”

Campania Pantofi cu Pereche include componente de comunicare online și offline, pentru categorii de publicuri țintă cât mai diverse. Accesând www.tezyo.com sau pagina de facebook TEZYO la www.facebook.com/tezyoshoes, clientii vor putea afla toate detaliile campaniei si vor avea posibilitatea de a se înscrie la newsletterele TEZYO pentru a fi la curent cu ultimele noutăți și tendințe de stil.

In plus, in mall-urile în care magazinul TEZYO este prezent, vizitatorii TEZYO se vor putea bucura de o pauză de distracție cu stil, la fun corner-ul TEZYO, unde vor putea imortaliza momentul petrecut alături de prietenii de shopping creând gif-uri amuzante pe ritmuri de muzică antrenantă și vor primi imprimate fotografiile preferate. Mai mult decat atât, toți vizitatorii care ajung la fun corner-ul TEZYO sau în magazine vor primi din partea TEZYO un cod pantone transformat în ghid de stil pentru sezonul cald, cu sfaturi pentru asortarea culorilor în moduri potrivite stilului personal.

În magazinele TEZYO din AFI Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City și Shopping Mall Timișoara vor fi organizate workshop-uri de stil, sustinute de catre Ana Morodan, fashion blogger si style consultant, pentru publicul interesat de tendintele în fashion și lifestyle. Pentru a obține o invitație de participare la unul dintre aceste workshop-uri de stil, cei interesați se vor înscrie online pe www.tezyo.com, unde vor afla condițiile de participare.

În acest an, rețeaua TEZYO a crescut la patru magazine, 3 în cele mai importante complexe comerciale în București (Băneasa Shopping City, AFI Palace Cotroceni și Promenada) și încă un magazin nou, lansat în Timișoara (Shopping City Timișoara). Deși la început, magazinele TEZYO se bucură deja de un feedback promițător din partea clientilor, motiv pentru care compania pregăteste planuri de extindere în întreaga țară, chiar din acest an.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()