Expoziția Imaginației și-a desemnat câștigătorii

Expoziția Imaginației și-a desemnat câștigătorii la sfârșitul săptămânii trecute. Pe lângă experiența memorabilă de joacă cu ajutorul cărămizilor LEGO®, Băneasa Shopping City a dorit să creeze un cadru în care copiii să își dezvolte abilitățile de comunicare și colaborare.

Premiul publicului a revenit echipei  Hai Hui, care au primit cu console de jocuri PS4 Sony. Premiul creativității a fost acordat echipeiDDD ei primind seturi creative Caran D’Ache, iar premiul inovației le-a adus membrilor echipei Minecraft câte un Ipad Mini 4. Marele premiu de 5 zile la Legoland Germania pentru întreaga echipă a fost câștigat de echipa Scud3ri4 Lego.

4

Pe 22 februarie s-a dat startul competiției Expoziția Imaginației. 59 de echipe, adică 243 de copii cu vârste între 6-13 ani, de la școli de proveniență din București, Ilfov, Pitești și Bârlad, s-au înscris pe platforma www.expozitiaimaginatiei.ro cu o filmare de prezentare a lucrării realizată în proporție de 70%. Dintre toate echipele înscrise și validate au fost selectate 20 de echipe formate din 73 de copii, pentru a-și expune construcțiile în Băneasa Shopping City în perioada 21 mai-12 iunie.

Construcțiile și instalațiile realizate de copii din cărămizi LEGO® au fost expuse în cadrul Expoziției Imaginației în foaierul Grand Cinema & More, bucurându-se de vizita a mii de vizitatori.

6

Băneasa Shopping City susține educația alternativă, iar prin Expoziția Imaginațieile-a oferit copiilor ocazia de a arăta într-un mod creativ felul în care văd lumea, de a lucra în echipă și de a-și antrena sau dezvolta abilitățile de prezentare video și de vorbit în public.

Partenerii Expoziției Imaginației: TUI Travel, iStyle, Media Galaxy, Caran d’Ache,Next, Claire’s, McDonald’s, Okaidi,Carturesti, Diverta, Papionette,Publica, Kidster, Alka România și A&D Pharma.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()