Fairy a demonstrat live că o singură sticlă de detergent de vase spală peste 10.000 de farfurii la Bucharest Street Food Festival

Fairy a demonstrat live, pe 10 și 11 septembrie, că o singură sticlă de detergent de vase spală peste 10.000 de farfurii, după ce a servit tot atâtea porții gurmanzilor veniți la Bucharest Street Food Festival – primul festival de rețete și preparate urbane.

Românilor le place să petreacă frumos și în companie plăcută și numeroasă, iar Fairy știe că uneori o astfel de petrecere poate pune presiune destul de mare pe bugetul familiei. Evenimentul Sărbătoare-n farfurie cu Fairyconomie! a vrut să demonstreze românilor că petrecerile mari nu necesită cheltuieli pe măsură și, drept dovadă, că o singură sticlă de Fairy de 900 ml poate să spele peste 10.000 de farfurii rămase în urma unei singure petreceri!

În cadrul Bucharest Street Food Festival, Fairy și Chef Adrian Hădean au servit românilor prezenți tocană de pui cu ragu de legume. Mai mult, pentru fiecare farfurie folosită și spălată în cadrul evenimentului, Fairy a donat câte o masă caldă pentru persoane defavorizate. Așa că, pe lângă bucuria degustării, fiecare participant la eveniment a donat prin simpla prezență, și cu ajutorul prietenilor de la organizația O Masă Caldă, câte o porție de mâncare celor care nu au mereu parte de o farfurie plină. Iar Fairy a demonstrat că se poate face Sărbătoare-n farfurie cu Fairyconomie, după ce a spălat pe parcursul a două zile 10.000 de farfurii și tigaia în care s-a servit mâncarea cu o singură sticlă de Fairy de 900 ml.

Fairyconomie este un concept care simbolizează căutarea unor soluții acceptabile pentru a reduce un fenomen îngrijorător la nivel global și la nivel național, respectiv risipa de resurse. Sigur că unii vor vedea în acest eveniment doar un concurs de “cine spală cât mai multe farfurii cu mai puțin detergent”. Nu contează. Eu văd altceva, văd încă o dată că avem nevoie de atât de puțin pentru a realiza atât de mult. Lucrul acesta e valabil și în bucătărie și l-am învățat o dată în plus când am lucrat ca voluntar pentru programul O masă caldă. Nu-i atât de complicat.”, a declarat Adrian Hădean.

Bucharest Street Food Festival este primul festival dedicat preparatelor delicioase cu suflet de oraș. Timp de 4 zile, între 8-11 septembrie, participanții au putut alege între burgeri, hotdogs, sandwichuri, tacos, burritos, paste, barbeques, înghețată sau preparate pentru vegani și vegetarieni.

O masă caldă este un proiect bazat exclusiv pe voluntariat și pe o idee foarte simplă – aceea de a oferi o masă persoanelor care au dificultăți în procurarea hranei. De asemenea, este o inițiativă prin care se promovează gătitul echilibrat și fără costuri prea mari. Iar asta înseamnă Fairyconomie!

Despre Procter & Gamble

P&G deserveşte prin brandurile sale aproximativ 4,8 miliarde de oameni din întreaga lume. Compania deţine unul dintre cele mai puternice portofolii de produse de încredere, de calitate şi de top, printre care (nu mai avem Ace de ceva timp)Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® şi Whisper®. Comunitatea P&G cuprinde operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Pentru cele mai recente noutăţi şi detalii despre P&G şi produsele sale vizitaţi http://www.pg.com.

 

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()