SLooP, cel mai iubit smuti din fructe și legume stoarse și nimic altceva, lansează FRULi, partenerul de joacă al copiilor din România

Prezent în frigiderele și în topul preferințelor iubitorilor de bunătăți din România de peste 3 ani, SLooP, smuti-uri și freshuri din fructe și legume stoarse și nimic altceva, anunță lansarea primului produs destinat celor mici, SLooP FRULi. Cu o formă prietenoasă cu mâinile jucăușe ale celor mici (piramidă cu pai), SLooP FRULi păstrează promisiunea  brandului și oferă doar bunătăți 100%  (fructe stoarse și nimic altceva) și 0% răutăți, precum conservanți, concentrat, aditivi, arome sau zahăr adăugat.

Disponibil în două sortimente, Piersică- Banană și Căpșuni- Zmeură, SLooP FRULi este realizat din fructe preferate de copii. Bauturile delicioase îi hrănesc sănătos și le dau zvâc celor mici, aflați într-o permanentă mișcare și descoperire.

”SLooP este o inițiativă ce dorește să ofere oamenilor care vor să aibă o viață mai sănătoasă, produse naturale făcute doar din legume și fructe si nimic altceva. De peste trei ani de când am lansat SLooP in România, am încercat prin smuti-urile si freshurilenoastre să oferim o alternativă sănătoasă și de încredere față de băuturiledisponibile pe rafturile magazinelor. Am avut surpriza plăcută de a fi primiți cu interes și curiozitate, și chiar foarte apreciați de publicul SLooP din toată țara. Și pentru că în această echipă suntem și mame, tați, unchi sau mătușe, era inevitabil să nu ne gândim la cei mai mici decât noi, care au nevoie de un produs potrivitcu cheful lor de joacă. Pentru că, indiferent de vârstă, cu toți vrem sa traim un pic de binesi un pic mai sanatos, am lansat SLooP FRULi, o piramidă plină de bunătăți ce sperăm că îi va convinge pe cei mici- dar și pe cei mari- de la prima sorbitură!”,a declarat Melania Damian, Business Leader Loja Fructelor.

Și pentru că piramidele cu pai SLooP FRULi îi inspiră la joacă atât pe cei mici, cât și pe cei mari, am făcut un parteneriat cu Otilia Mantelers, expert în parenting și susținătoare înfocată a importanței conectării prin joc dintre copil și părinte. Împreună cu Otilia, vom lansa campania #partenerdejoacă al copiilor și părinților, prin care SlooP FRULi va energiza sesiuni de joacă și hârjoană ce vor avea loc în mai multe orașe din România.Mai mult decât atât, SLooP FRULi va fi #partenerdejoacă și pentru copiii mai mari și familiile acestora, oferindu-le cursuri speciale și acces la cursuri de skating pe role sau skateboard.

“Promovez de multă vreme jocul și beneficiile lui minunate pentru întreaga familie. De aceea, rezonez cu misiunea SLooP FRULi de a deveni un #partenerdejoacă al copiilor și al părinților! Lansând această campanie sper că vom reuși împreună să convingem din ce în ce mai mulți părinți din România să renunțe la seriozitate și să se hârjonească cu cei mici oricând au posibilitatea”, a declarat Otilia Mantelers, expert parenting.

sloop-9579 sloop-9400 sloop-9186

DESPRE SLooP

Existent pe piața din România din 2013, SLooP înseamnă smuti-uri și freshuri din fructe și legume și nimic altceva. Promisiunea brandului- un pic de bine pentru trup și suflet – înseamnă100% bunătăți, 0% răutăți. Produsele SLooP conțin doar fructe și legume, fără concentrat, aditivi, coloranți, conservanți, arome sau zahăr adăugat. În prezent, în portofoliul SLooP există 7 smuti-uri și 4 freshuri, 3 VEGI Power Shots cărora li se adaugă acum două sortimente de produse de tip tetrawedge destinate copiilor, SLooP FRULi.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()