Vara aceasta, ţine pasul cu cea mai savuroasă distracţie prezentată de Dr. Oetker şi Ogilvy România

Fiecare vară îşi are propriul ritm, propria muzică. Vara aceasta, tonul este dat de delicioasele Milkshakes de la Dr. Oetker şi de binecunoscuta melodie a lui Henry Belafonte “Shake, Shake, Senora”, pe ritmurile căreia Ogilvy Romania te invită să #dothesummershake.

Cu alte cuvinte, dacă vrei să te distrezi in aceasta vară şi să câştigi premii, Dr. Oetker şi Ogilvy vin cu cea mai tare idee: invaţă coregrafia din reclama Dr. Oetker şi apoi filmează-te! Singur sau cu prietenii tai, inregistraţi un dans creativ pe care îl puteţi urca pe platforma online www.summershake.droetker.ro. Premiile sunt numeroase, iar campania promoţională se derulează in perioada 6 iunie – 30 iunie 2016.

“Propunerea #dothesummershake pentru deserturile noastre ne-a cucerit instant! Ne-am dat seama imediat că va fi una dintre cele mai viralizate campanii ale acestei veri.” declară Ioana Iacobescu, Marketing Manager Dr. Oetker.

“Ideea campaniei a venit direct din numele şi realitatea produsului – o băutură aromată şi răcoritoare care iţi retrezeşte instant cheful de vară şi de viaţă. Spotul TV propune publicului “mişcarea verii”, cum i-am spus noi. Procesul de producţie a fost destul de complicat şi a implicat dezvoltarea unei coregrafii inspirate din prepararea unui milk shake, uşor de recunoscut si de reprodus acasă. ” afirmă Dani Macarie, Creative Director Ogilvy One Romania.

Campania #dothesummershake se derulează in perioada mai – iulie 2016 pe TV, in mediile digitale şi in-store.

Ogilvy&Mather Group România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel mondial.

Ogilvy&Mather Group România oferă servicii de comunicare integrată – publicitate, relaţii publice, activare de brand și shopper marketing, servicii de marketing digital precum şi strategie şi cumpărare de media – prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy&Mather dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional cât şi local – Philips, Lenovo, Heineken (Strongbow, Ciuc), ETI, Kimberly Clark, Immochan, IBM, Piraeus Bank, Mega Image, Pfizer şi multe alte companii de renume.

Astfel, grupul Ogilvy îmbină experienţa de comunicare pe piaţa românească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la rețele de comunicare globale specializate.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()