4 salate de toamnă pline de vitamine

salate-de-toamna-totul-despre-mame

3. Salată de fasole boabe cu ceapă şi porumb

Plină de calciu, acid folic, magneziu, fosfor, potasiu şi fier, fasolea nu conţine colesterol şi nici grăsimi săturate, este plină de fibre şi are o cantitate mare de antioxidanţi. La fel de bogat în proprietăţi este porumbul, care are vitamina A, E, B5, acid folic, aminoacizi, dar şi zeaxantină, criptoxantină, tiamină, trei substanţe care ajută în ordine la o mai bună acuitate vizuală, lupta cu cancerul şi creşterea capacităţii de memorare. Fă din aceste două legume o salată la care să adaugi ceapă roşie sau albă, legumă plină de calciu, vitamina A , B, C, fosfor, potasiu, mangan şi tiamină, iar rezultatul va fi delicios şi sănătos.


Pentru că ne dorim să îți oferim materiale și experiențe care să îți îmbogătească viața de părinte, am creat un scurt chestionar care să ne ajute în acest sens. Completarea lui poate dura până la 8 minute. Și pentru că apreciem fiecare minut pe care ni-l acorzi, punem la bătaie 30 de cărți de parenting. La sfârșitul chestionarului lasă-ne adresa ta pentru a te înscrie automat în tombolă!

1
2
3
4
5
6
DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()